این مهم ترین ضربه تمام دوران فوتبال من بود

هاکان چالهانوغلو ستاره اینتر فاش کرد که پنالتی مقابل یوونتوس مهم ترین ضربه دوران حرفه ای او بوده است.

شاید این بهترین عملکرد اینتر نبود، اما اکنون فقط سه امتیاز برای ما مهم است. این مهم ترین پنالتی دوران حرفه ای من بود، اما پنالتی اول را از دست دادم، اما مطمئن بودم و توانستم در شانس دوم برای پیروزی مقابل یوونتوس گلزنی کنم.

می خواهیم با کمک هواداران خود در بازی بعدی مقابل ورونا پیروز شویم. جایی برای خطا نیست و ما صمیمانه معتقدیم که می توانیم به هدف خود برسیم. دوست ندارم زیاد حرف بزنم، می خواهم اینجا بمانم و رویای من موفقیت با اینتر است.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، هاکان الهالهان چوآنلو، هافبک ترکیه ای و بازیکن سابق میلان در تابستان با انتقالی آزاد از این تیم به نراتزوری پیوست که به عنوان جانشین کریستین اریکسن معرفی شد. این هفته اینتر پس از 10 سال تنها با یک گل هاکان چالهان اوغلو از روی نقطه پنالتی مقابل یوونتوس پیروز شد و این بازیکن مدعی شد در این مرحله تنها سه امتیاز برای نراتزوری مهم است.


سرویس خبر شماره: 1818397 |
17 فروردين 1401 ساعت 16:57 |
889 |

0نظرات

هاکان چالهان اوغلو:

هاکان چالهان اوغلو به اسپورت گفت:” همیشه می خواستم بهترین کارم را برای تیم انجام دهم، اما از همان ابتدا می دانستم که جایگزینی کریستین اریکسن دشوار خواهد بود. شکست دادن یوونتوس خارج از خانه هرگز آسان نیست، اما اکنون باید این کار را انجام دهیم.” مدیاست. همین روند را ادامه دهیم.

هیچ وقت فکر نمی کردم پنالتی دوم را از دست بدهم. من به مهارت های ضربه ای خود اطمینان داشتم و مطمئن بودم که می توانم گلزنی کنم. من از هواداران بخاطر از دست دادن پنالتی اول عذرخواهی کردم زیرا می دانستم که شکست یوونتوس برای آنها چقدر مهم است.