این موضوع تکذیب شد؛ یونایتد قصد فسخ قرارداد رونالدو را ندارد

کریستیانو رونالدو یک سال دیگر با یونایتد قرارداد دارد و علاوه بر این، فسخ این قرارداد دقیقا همان چیزی است که ستاره پرتغالی از ابتدای تابستان امسال می خواست. او در تابستان بارها اعلام کرد که قصد جدایی از شیاطین سرخ را دارد و بیشتر رسانه ها دلیل اصلی عدم تمایل کریستیانو به بازی با پیراهن یونایتد را غیبت تیم لیگ قهرمانان اروپا عنوان کردند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

در روز باخت 4-0 منچستریونایتد مقابل برنتفورد، عصبانیت رونالدو آشکار بود. اگرچه هواداران منچستریونایتد از منچستر به لندن رفتند تا بازی خارج از خانه تیمشان را در ورزشگاه برنتفورد تماشا کنند، اما رونالدو بدون توجه به احساسات آنها وارد تونل ورزشگاه شد و اصرار استیو مک لارن، کمک مربی تیم، تحت تأثیر قرار نگرفت. .

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از انتشار شایعاتی مبنی بر اینکه باشگاه منچستریونایتد به کریستیانو رونالدو اطلاع داده است که اگر رفتارش تغییر نکند، می تواند قرارداد ستاره پرتغالی را فسخ کند، باشگاه منچستریونایتد این شایعات را تکذیب کرد و اعلام کرد که چنین مشکلی وجود ندارد. بالا .

منچستریونایتد شایعات اخیر مبنی بر فسخ قرارداد کریستیانو رونالدو در صورت عدم بهبود رفتار او را تکذیب کرد.

پس از آن بود که اسکای اسپورت مدعی شد در صورتی که رفتار رونالدو تغییر نکند، یونایتد می تواند قرارداد ستاره پرتغالی را فسخ کند. اما امروز منچستر ایونینگ نیوز به نقل از باشگاه منچستریونایتد این شایعه را تکذیب کرد.


سرویس خبر شماره: 1838340
23 مرداد 1401 ساعت 21:41 |
789

2نقطه نظر