این پرسپولیس خیلی دستکاری نمی خواهد/ جایگزین اسمار را زودتر معرفی کنید/ سقف قرارداد در فوتبال حرفه ای مضحک است



جمشید شاه محمدی بازیکن اسبق پرسپولیس در گفت و گو با خبروشی درباره فصل نقل و انتقالات و محدودیت های جدید در چنین شرایطی برای باشگاه ها اظهار داشت: اکنون که دیگر باشگاه پرسپولیس به بخش خصوصی واگذار شده و مالکان آن تعدادی از بانک ها هستند. کشور. تعیین سقف قرارداد معنی ندارد. به طور کلی در فوتبال حرفه ای جهانی این سوالات تنها راه را برای پول سازی در پشت صحنه باز می کند. بگذارید همه چیز باشد و به جای این کارها می توانید با فعال کردن اتحادیه رهبران باشگاه کارهای بزرگتری انجام دهید.

این فوتبالیست قدیمی کشورمان ادامه داد: اگر سران باشگاه با هم متحد شوند و در این مورد به توافق برسند که تحت تاثیر اعداد و ارقام اعلام شده از سوی مدیر برنامه برای باشگاه هایشان قراردادهای سنگین و کمرشکن نبندند، همه چیز درست می شود و لازم نیست همه. این در مورد تعیین سقف نیست، زیرا سقف بودجه و این سوالات همه مربوط به فوتبال آماتور است، نه فوتبال حرفه ای.

شاه محمدی همچنین درباره وضعیت پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات و نیاز این تیم به بازیکن توضیح داد: به نظر من این تیم نباید خیلی خوب باشد. نکته مهم این است که از بین چند بازیکنی که با پرسپولیس قرارداد ندارند، بهترین ها را با تیم تمدید می کنیم تا بمانند و ساختار اصلی تیم از بین نرود. مطمئناً با حفظ این تیم که نیاز به دستکاری ندارد، می توانیم فصل آینده با همان قدرت جلو برویم و دوباره قهرمان شویم.

بازیکن سال های اخیر پرسپولیس درباره جدایی سرمربی برزیلی این تیم نیز گفت: قطعا در چنین شرایطی باید هر چه زودتر کادر فنی پرسپولیس به شرایط مطلوب برگردد. باید هرچه سریعتر پرسپولیس را از بلاتکلیفی خارج کنیم تا یک مربی جدید برنامه ریزی دقیقی برای فصل بدنسازی ارائه کند و تیم را برای ورود به فصل جدید آماده کند. اگر در ابتدای فصل وضعیت خوبی نداشته باشیم با مشکلات فصل قبل مواجه می شویم و در نیم فصل دوم برایمان سخت می شود. باید به این فکر کنیم که لیگ برتر بعدی را خوب شروع کنیم.

بیشتر بخوانید: گلسیانی: بین دو نیمه به همسرم گفتم دیگر به ورزشگاه نیاید / هیچ تیمی به اندازه ما لیاقت قهرمانی را نداشت / برای تمدید قرارداد به من زنگ نزدند!



سرویس داخلی اخبار فوتبال