این پرونده باز است/ نقل و انتقالات پرسپولیس در حال انجام است

یحیی گل محمدی به این نکته اشاره کرد که باشگاه باید به جای لوکادیا مهاجم جدیدی به خدمت بگیرد. ابتدا باشگاه فکر می کرد با عقد قرارداد با آل کثیر و ادامه حضور مهدی عبدی و حامد پاکدل در اردوی تیم و همچنین حضور شیعه دیاباته دیگر نیازی به مهاجم جدید نیست اما سرمربی تیم پرسپولیسی ها مشخص کردند که این تیم یک مهاجم دیگر می خواهد.

البته باید این حق را به یحیی گل محمدی داد چرا که حامد پاکدل و مهدی عبدی هنوز نتوانسته اند به مهاجم مورد نظر یحیی گل محمدی تبدیل شوند و در هفته های اخیر با وجود مصدومیت شیخ دیاباته و جدایی لوکادیا نتوانسته است. برای بازی کردن برای آنها حاضر نشو ! در چنین شرایطی تیم باید سه مهاجم داشته باشد تا در صورت مصدومیت و محرومیت بازیکنی دو بازیکن برای بازی داشته باشد.

گفته می شود یحیی در مذاکرات خود با باشگاه اعتراف کرده است که این تیم چند مهاجم آماده برای قهرمانی در لیگ برتر می خواهد و از آنجایی که تیم با دو مهاجم کلاسیک بازی می کند و شیخ دیابات اغلب مصدوم می شود. تیم باید با مهاجم خارجی دیگری قرارداد ببندد تا دست او روی نیمکت برای انتخاب مهاجمان خالی نباشد.

پرسپولیس با وجود جذب آل کثیر همچنان مهاجم می خواهد. هرچند این تیم شیخ دیاباته را در اختیار دارد و از طرفی مهدی عبدی و حامد پاکدل نیز در اردوی تیم حضور دارند.

با توجه به صحبت های یحیی گل محمدی، به نظر می رسد باشگاه با وجود جذب آل کثیر با جذب مهاجم دیگری به جای لوکادیا موافقت کرده است.



سرویس داخلی اخبار فوتبال