“این چه نوع سوالی است؟” – ایبو کوناته به ادعای ویرجیل فن دایک می خندد – باشگاه لیورپول

“این چه نوع سوالی است؟ شما نمی توانید این دو را با هم مقایسه کنید.» او خندید.

لیورپول زمانی که در RB لایپزیگ شریک بودند با کوناته و اوپامکانو در ارتباط بود، اما دومی تصمیم گرفت در سال 2021 به بایرن مونیخ بپیوندد.

با اوپامکانو، ما در یک رده هستیم حتی اگر او یک رقیب بسیار بالا باشد.

به دوستم گفتم، دیگر مدافع میانی لایپزیگ بهتر است.

اسکرتل درباره درگیری خود با لایپزیگ در استانبول باشاکشهیر گفت: «همه درباره این مرد اوپامکانو صحبت می کردند.

ما هنوز تا رسیدن به آنچه او انجام داد فاصله داریم. اگرچه یک روز به آنجا خواهیم رسید، اما شک ندارم.»

اوپامکانو برای فریب دادن در بایرن چاپلوسی کرده است، در حالی که کوناته، در شرایط مناسب، کیفیت لازم برای تبدیل شدن به کلاس جهانی در لیورپول را نشان داده است – احتمالاً به عنوان جانشین بلندمدت فن دایک.

کوناته افزود: او در زمین هاله ای دارد، شما همیشه آن را حس می کنید.

لیورپول، انگلستان - یکشنبه، 31 ژوئیه 2022: ابراهیما کوناته بازیکن لیورپول در جریان یک بازی دوستانه پیش فصل بین باشگاه لیورپول و RC استراسبورگ آلزاس در آنفیلد.  استراسبورگ 3-0 پیروز شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

زمانی که لیورپول او را به خدمت گرفت، بسیار خوشحال شدم. کوناته بازیکن خوبی است. او از نظر بدنی قوی است و از نظر روحی نیز قوی به نظر می رسد و با توپ خوب است.

و برای ماندگاری در این باشگاه، باید عملکرد خوبی داشته باشید. هدف من این است که در کوتاه مدت و بلند مدت بخشی از تیم باشم و البته کسب تمام عناوین.

https://www.thisisanfield.com/2023/03/what-kind-of-question-is-that-ibou-konate-laughs-off-virgil-van-dijk-claim/ منبع:

اما ون دایک، من او را در سیاره دیگری قرار دادم.

به همین دلیل است که وقتی در مصاحبه با یورو اسپورت این هفته چگونه هلندی با هم تیمی خود در فرانسه اوپامکانو مقایسه می کند، این بازیکن 23 ساله در پاسخ خود بسیار تاکید داشت.

او به یورو اسپورت تاکید کرد که آینده کوناته بسیار در آنفیلد است، زیرا او گفت: “وقتی برای لیورپول بازی می کنید، صادقانه این سوال پیش می آید که “بعدش کجا می توانم بروم؟”

ابراهیما کوناته از مقایسه بین ویرجیل فن دایک و مدافع میانی قدیمی دایوت اوپامکانو خنده‌ای گرفته است، زیرا او در یک سیاره متفاوت است.

کوناته در مصاحبه ای با مارتین اسکرتل، مدافع میانی سابق تیمش را تحسین کرد ورزشکارانجیمز پیرس، زمانی که دوران حضورش در کنار اوپامکانو در لایپزیگ را به یاد می آورد.

24 اکتبر 2020، زاکسن، لایپزیگ: فوتبال: بوندسلیگا، روز پنجم، RB لایپزیگ - هرتا BSC در ردبول آرنا لایپزیگ.  دایوت اوپامکانو لایپزیگ پس از گل تساوی 1:1 خود را تشویق می کند.  عکس: Jan Woitas/dpa-Zentralbild/dpa - نکته مهم: مطابق با مقررات DFL Deutsche Fu?ball Liga و DFB Deutscher Fu?ball-Bund، بهره برداری یا بهره برداری در ورزشگاه و/ ممنوع است. یا از بازی عکس‌هایی به‌صورت تصاویر متوالی و/یا مجموعه‌های عکس ویدیویی گرفته شده است.

این یک فرصت استثنایی برای بازی با او است. اما باید به حرفه‌ام نیز نگاه کنم و همیشه به او به عنوان یک هوادار نگاه نکنم.»

فصل سختی برای فان دایک بود، مثل اکثر بازیکنان لیورپول، اما کوناته معتقد است که او هنوز هم بهترین در جهان است.

او هنوز جوان است و برای آینده باشگاه بسیار مهم خواهد بود.