این 2 بازیکن مرد سال استقلال هستند/ شانس قهرمانی سپاهان به میزان قابل توجهی بیشتر است

دروازه بان سابق استقلال درباره انتخاب امیر قلعه نویی به عنوان سرمربی تیم ملی گفت: چند سالی است که بحث این است که مربی خارجی بهتر است یا ایرانی، اما به نظر من مربی ایرانی بهترین است. چه زمانعلی پروین، چه حشمت مهاجرانی، چه پورحیدری یا مایلیکهن، همه مربیان توانمندی بودند که ملیت ایرانی داشتند. مربی ایرانی از نظر فرهنگی به بازیکنان نزدیک است و می تواند ارتباط خوبی با بازیکنان داشته باشد. به نظرم مربیان ایرانی خوب هستند و می توانند موفق شوند.

منصور رشیدی در خصوص عملکرد استقلال در سال 1401 گفت: سال متفاوتی برای آبی ها بود. منظورم فراز و نشیب های سال است. آبی ها با قهرمانی شروع کردند و کار خوبی برای هواداران خود انجام دادند. بعدها مربی آنها عوض شد.

وی ادامه داد: از هفته اول 1401 مربی جدید روی نیمکت استقلال شروع به کار کردند. این تیم ابتدا اصلا هماهنگ نبود اما یکی دو هفته خوبی داشت. این روند تا هفته دوازدهم به خوبی پیش رفت. از آن زمان این تیم دچار افت نسبی شد اما به خود آمدند و توانستند سال را با پیروزی های متوالی و کسب مقام دوم به پایان برسانند که اتفاق خوب و مهمی است.

رشیدی درباره مدعیان قهرمانی در لیگ برتر گفت: سپاهان فراز و نشیب هایی داشته است اما تا اینجای کار نسبت به بقیه عملکرد بهتری داشته و اول شده است، اما بقیه تیم ها را فراموش نکنید. پرسپولیس تیم خوبی است و استقلال در مسیر درستی قرار دارد. حتی گل گهر هم تیم باکیفیتی است که سرمربی آن به تیم ملی رفت اما فکر می کنم سپاهان شانس بیشتری برای قهرمانی دارد.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

پیشکسوت آبی پوشان درباره انتخاب مهره استقلال گفت: مهدی قائدی در ابتدا انتقاد داشت. در هفته های اول نتوانست توانایی های خود را نشان دهد اما بعداً خود را بازیکنی با کیفیت، مفید و کارآمد نشان داد. سید حسین حسینی هم نشان داد که به بلوغ بالایی رسیده است. من هم آن را یکی از بهترین های سال می دانم.

رشیدی درباره سال 1402 و تاثیر آن در مسابقات لیگ گفت: قطعا کیفیت مسابقات را تحت تاثیر قرار می دهد. ما خودمان آخرین بار در سال 1354 قهرمان شدیم. در آخرین بازی من دروازه بان بودم و مسابقات خیلی خوبی داشتیم. سال ها گذشت و باید به فکر کسب این جام باشیم. قطعا در همان دوره تمام تلاش خود را برای به دست آوردن پیراهن تیم ملی انجام دادیم. من خودم بازیکن تیم ملی بودم اما تمام تلاشم را کردم که موقعیتم را از دست ندهم.