این 3 مربی گزینه های جایگزین ساپینتو هستند

سرمربی این فصل قبل از فرهاد مجیدی سرمربی استقلال بود و حتی برای مذاکره با این تیم وارد دفاتر باشگاه استقلال شد. او در استقلال دستیار ناصر حجازی و فیروز کریمی بود و فضای این تیم را به خوبی می شناسد. ساکت الهامی در سال های اخیر دو بار با تیم های تراکتورسازی و نساجی قهرمان جام حذفی شده و نشان داده مربی جاه طلبی است و کار با تیم های بزرگ و بازیکنان بزرگ را بلد است. رفتار او در کنار زمین در این فصل بهتر شده و نشان داده است که آماده بازی در تیم بزرگی مثل استقلال است. در عین حال نساجی نیز به شدت به دنبال عقد قرارداد همکاری با ساکت الهامی است. او در این فصل تیم هواداران را در جدول لیگ برتر حفظ کرده است. این امر باعث ارتقای جایگاه این تیم در جدول رده بندی لیگ برتر شد و با این تیم تنها یک قدم تا راهیابی به دیدار فینال فاصله داشت.

کدام مربیان ملی گزینه های سرمربیگری استقلال هستند؟

جواد نکونام فصل گذشته و ابتدای فصل و قبل از عقد قرارداد با ریکاردو ساپینتو، گزینه سرمربیگری استقلال بود و بارها از سوی آجرلو با او تماس گرفت، اما او در نهایت ترجیح داد در فولاد بماند. او در هفته های پایانی این فصل از سرمربیگری کنار رفت و طبیعتا در این دوران استقلال شاید گزینه خوبی برای ادامه مربیگری جواد نکونام باشد. جواد نکونام تجربیات خوبی با فولاد کسب کرده است. او در تیم فولاد قهرمان سوپرجام و جام حذفی شد و در لیگ قهرمانان آسیا با فولاد نتایج خوبی کسب کرد و به نوعی قبل از پیوستن به استقلال به مربی بالغی تبدیل شد.

آنطور که از شواهد پیداست، باشگاه استقلال علاقمند به عقد قرارداد با یک مربی داخلی است، به ویژه اینکه وزارت ورزش و جوانان طی نامه ای به فدراسیون فوتبال و تیم های استقلال و پرسپولیس اعلام کرده که باید قرارداد امضا کنند. با مربیان و بازیکنان خارجی ریالی.

از بین این سه گزینه، یکی برای جایگزینی ریکاردو ساپینتو در روزهای آینده انتخاب خواهد شد.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

3- سکوت الهام بخش

مهدی رحمتی هنوز قرارداد خود را با تیم آلومینیوم اراک تمدید نکرده است. محمد رجائیان قبلاً این را به صراحت گفته بود. مهدی رحمتی از استقلالی ها پیشنهاد دارد و حالا مشخص شده مصاحبه ای که انجام داده درست بوده و به نوعی می دانسته که قرارداد ریکاردو ساپینتو در پایان فصل توسط استقلالی ها تمدید نمی شود. مهدی رحمتی پس از پدیده در آلومینیوم اراک به خوش و بش پرداخت. او با این تیم حضور شایسته ای در بازی های لیگ برتر داشت و به آخرین بازی جام حذفی با آلومینیوم اراک رسید. او سال ها بازیکن استقلال است و جو این تیم را به خوبی می شناسد و می تواند نیمکت نشین شود. مهدی رحمتی با وجود اینکه تجربه کمتری نسبت به جواد نکونام دارد اما نباید فراموش کرد که فرهاد مجیدی نیز در اوایل دوران مربیگری خود در استقلال قهرمان شد.

2- مهدی رحمتی

1- جواد نکونام

حجت کریمی مدیرعامل موقت باشگاه استقلال در حالی که پیش از آخرین بازی جام حذفی بارها به تمدید قرارداد ریکاردو ساپینتو اشاره کرد و حتی بلافاصله پس از باخت استقلال در جام حذفی تنها گزینه تمرینی ما را ریکاردو ساپینتو عنوان کرد. مسابقه خطابلی گفت، قرارداد سرمربی پرتغالی طبق شرایط و ضوابط تمدید خواهد شد!