ایوان تونی مشخصات کامل مهاجمی است که چلسی به آن نیاز دارد – Talk Chelsea

به نظر نمی رسد که هیچ باشگاهی هنوز برای جذب ایوان تونی از برنتفورد در این تابستان تلاش زیادی نکرده است. من فکر می کنم که به زودی داغ خواهد شد، اما من نمی دانم که آیا دلیل دیگری برای این استدلال وجود دارد که چرا چلسی و سایر باشگاه های علاقه مند، هنوز برای او فشار نیاورده اند.

چلسی مدت زیادی است که به تونی علاقه مند بوده است و می خواست قبل از محرومیت او رویکردی را اتخاذ کند. من مطمئن هستم که عناصری در مورد این مسائل وجود دارد که ممکن است برخی از باشگاه ها را از کار بیاندازد.

قیمتش هم چیز دیگری بود و شاید هم سنش. اما ما شنیدیم که او باید در تابستان 40 میلیون پوند دریافت کند، که برای من قیمت مناسبی برای مهاجمی با قد و قامت او است.

من قبلاً گفته ام که فکر می کنم چلسی به مشخصات او در این تیم نیاز دارد – ما بازیکنی مانند آن نداریم. در بازی یکشنبه یکشنبه تونی دقیقاً نشان داد که چه چیزی می آورد. خیلی ساده، او یک خروجی است، او یک نگهبان توپ است و برای مدافعان یک مزاحم فیزیکی است. او آنها را قلدری می کند، خطاهای حیاتی را می برد و در دوئل های حیاتی پیروز می شود. این چیزی است که ما در تیم خود به آن نیاز داریم.

تصویر

این حتی قبل از ذکر تجربه حیاتی او و همچنین تجربه لیگ برتر و اکنون تجربه بین المللی است. او خیلی از جعبه ها را تیک می زند.

او زمانی وارد زمین شد که انگلستان واقعاً به او برای انجام یک کار نیاز داشت، و او دقیقاً این کار را انجام داد، به هری کین کمک کرد و واقعاً مشکلی را برای اسلواکی ایجاد کرد، بسیار بیشتر از آنچه کین در تمام بازی ها انجام داد (به غیر از گلی که نمی توانست از دست بدهد. ).

تونی برای سوار شدن به توپ وارد محوطه می شود اما در زمان های مناسب نیز وارد محوطه می شود. چلسی باید همه چیز را تحت الشعاع قرار دهد، مگر اینکه دلیل عمیق تری وجود داشته باشد که ما نمی دانیم که چرا آنها از او جدا شده اند – و بهتر است به خاطر سن او نباشد! شاید این یک مسائل نگرش است، چه کسی می داند. فقط به یاد داشته باشید که هیچ کس به جز هواداران چلسی نیز دیگو کاستا را خیلی دوست نداشت…..

اگر می خواهید در Talk Chelsea حضور داشته باشید اینجا کلیک کنید.

https://www.talkchelsea.net/opinions/opinion-ivan-toney-is-the-perfect-profile-of-striker-that-chelsea-need/ منبع: