ایکاردی، مرد اول شروع مسابقات گالاتاسرای (عکس)

هواداران گالاتاسرای اکنون خود را برای بازی مقابل رقیب قدیمی خود فنرباغچه در 14 ژوئن آماده می کنند تا مراسم اصلی را در ورزشگاه خود جشن بگیرند. این بیست و سومین قهرمانی گالا در سوپرلیگ ترکیه بود. پس از گالاتاسرای، فنرباغچه (19) و بشیکتاش (16) بیشترین قهرمانی را در لیگ کسب کرده اند.

1881594



مجله اخبار فوتبال خارجی گالاتاسرای امشب در حساس ترین دیدار هفته سی و ششم سوپرلیگ ترکیه میهمان آنکاراگوجو تیم سیزدهم جدول بود. مائورو ایکاردی ستاره آرژانتینی در دقیقه 7 دروازه اسلانلار (شیرها) را باز کرد اما میلسون 10 دقیقه بعد بازی را به تساوی کشاند.

1881596

شاگردان اوکان بروک برای حفظ رهبری و تایید قهرمانی خود به سختی تلاش کردند زیرا فنرباغچه و بشیکتاش نیز مانند آنها در چند هفته اخیر در مسیر بردهای پیاپی قرار داشتند و کوچکترین لغزشی می تواند منجر به درگیری مجدد شود. از دست دادن جام. ; اما آنها برای قهرمانی کاملا آماده بودند و در 4 بازی متوالی آخر خود پیروز شدند و امشب قهرمانی را جشن گرفتند.


سرویس خبر شماره: 1941015
9 خرداد 1402 ساعت 23:24 |
نمایش 4K |

1نقطه نظر

استانبول قرمز و زرد شد

ایکاردی در ادامه بازی یک بار دیگر موفق شد برای گالا گلزنی کند و تیمش را به رختکن برساند. مردان بروک با دو گل دیگر باریس یلماز و سرجیو اولیورا برتری خود را در نیمه دوم حفظ کردند تا شروع لیگ را با پیروزی 4-1 در پایتخت ترکیه جشن بگیرند.

گالاتاسرای دو هفته مانده به پایان سوپرلیگ ترکیه با پیروزی 4-1 مقابل آنکارا گوجو لیگ خود را قطعی کرد.

ایکاردی، مرد اول شروع مسابقات گالاتاسرای (عکس)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، گالاتاسرای پرافتخارترین تیم سوپرلیگ ترکیه در 3 فصل اخیر جام قهرمانی را کسب نکرده بود تا اینکه امسال در رقابتی فشرده با دو رقیب دیرینه خود بشیکتاش و فنرباغچه موفق تر بود. و دو هفته پیش پایان قهرمانی خود را قطعی کرد.