بابادی: امروز یک روز تاریخی برای اهواز است


سرویس خبر شماره: 1939257
ژوئن 02, 1402 در 08:21 |
1.5 هزار |

0نقطه نظر

وی با اشاره به حضور پورموسوی روی نیمکت این تیم گفت: ما جمعی از دلسوزان هستیم و خوشحالیم که کادرفنی فوق العاده داریم. آقای پورموسوی پیش از این در تیم قهرمانی استقلال خوزستان حضور داشت و اکنون در تلاش برای پیشرفت این تیم است و امیدواریم بتوانیم کار خوبی انجام دهیم.

مدیرعامل استقلال خوزستان امیدوار است با حمایت مدیران و تلاش کادرفنی و بازیکنان امروز موفق به کسب سهمیه صعود به لیگ برتر شود.

بابادی: امروز یک روز تاریخی برای اهواز است

مدیرعامل استقلال خوزستان با اشاره به ادامه همکاری با سیروس پورموسوی گفت: آقای پورموسوی و ویسی از شایستگی های فوتبال خوزستان هستند. ما قطعا از آقای پورموسوی حمایت می کنیم. اینطور نیست که بخواهیم برای افتخار به دنبال مربی خارجی یا شخص دیگری باشیم. تیم مدیریتی خوبی داریم و امیدوارم امشب صعود کنیم. باید از هواداران باشگاه تشکر ویژه ای داشته باشیم که به دلیل مهارت های فوتبالی خود حامیان خوبی برای ما بوده اند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

بابادی با اشاره به استقبال هواداران در ورزشگاه غدیر اهواز گفت: از زمانی که مدیریت باشگاه را برعهده گرفتم به دنبال ایجاد زیرساخت های لازم بوده و با نگاه مثبت و حمایت ملی پوشان، باشگاه استقلال خوزستان را تشکیل می دهم. به مدت سه سال میزبان ورزشگاه غدیر خواهد بود که در اختیار ما قرار گرفت. امروز امیدواریم هواداران در کنار ما حضور پرشوری داشته باشند و روزی تاریخی را رقم بزنیم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مدیرعامل استقلال خوزستان در آستانه دیدار تیمش مقابل آرمان گهر گفت: استقلال خوزستان قهرمان لیگ برتر شد و حالا نماینده استقلالی های گرم جنوب هستیم. ما تنها تیمی هستیم که 100 درصد سهام وزارت اقتصاد را در اختیار داریم و اگر این وزارتخانه قصد دارد تیم داشته باشد به عنوان تیمی که 100 درصد سهام خود را در اختیار داریم حضور داریم.