بابا چرا ما طرفدار رئال نیستیم!


سرویس خبر شماره: 2016101
2 مه 1403 در 3:16 ب.ظ.
2.4K امتیاز خبر|

3نقطه نظر

مقاله جالب روزنامه نگار کاتالانی

جوردی اووله، روزنامه نگاری که سه سال و نیم پیش مصاحبه ای تاریخی با لیونل مسی انجام داد، درباره شرایط متفاوت بارسلونا و رئال در آستانه ال کلاسیکو توضیح داد.

بابا چرا ما طرفدار رئال نیستیم!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، صعود رئال مادرید به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا و ناکامی دو تیم اسپانیایی دیگر اتلتیکو مادرید و بارسلونا، حال و روز هواداران رئال را کاملا متفاوت کرد. در روزهای اخیر افراد زیادی در مورد اتفاقات لیگ قهرمانان اروپا صحبت کرده اند، اما بدون شک یکی از جنجالی ترین آنها مربوط به مجری کانال Lasesta، جوردی اوله است.

روزنامه نگار کاتالانی مقاله ای در لا ونگاردیا منتشر کرده و در آن به بررسی وضعیت فعلی رئال مادرید و بارسلونا می پردازد. او در مورد سختی هوادار بارسلونا در این روزهای سخت برای تیم بارسلونا اظهار نظر کرد.

2013354

متن ایول با عنوان “بابا چرا ما طرفدار رئال نیستیم؟” او در مورد احساسات خود به عنوان یک هوادار بارسلونا در هفته های اخیر، از هیجان پس از پیروزی در بازی رفت مقابل PSG و سپس شکست در بازی برگشت صحبت کرد.

در واقع، اوئلت گفت روزهای بین دو مسابقه “خوشحال ترین روزهای او تا کنون در سال جاری” بوده و توضیح داد که پیروزی در بازی اول به او اجازه داد تا در مورد یک فینال ایده آل خیال پردازی کند.“خیلی هیجان زده بودم.”

2013352

ایول در مقاله فوق نوشت که فکر می‌کرد ما نه تنها به نیمه نهایی می‌رویم، بلکه حتی در فینال با سیتی پپ گواردیولا روبرو خواهیم شد، اما باخت در بازی برگشت یک فروپاشی احساسی خالص بود.

اوول همچنین حال و هوای نسل جوان هواداران بارسلونا را منعکس می کند و می نویسدمن کسانی را درک می کنم که تعجب می کنند که چرا ما به جای بارسا از رئال مادرید حمایت نکردیم. من برای کسی دیگر وقت ندارم یا برای تغییر تیم خیلی پیر هستم، اما اگر یکی از هواداران جوان بپرسد که چرا ما رئال نشدیم. هواداران، به او می گویم که در مقایسه با بارسا، طرفدار رئال شدن بهترین و ساده ترین راه حل ممکن است.

2013353

پست او انتقاد بسیاری از کاربران را در شبکه های اجتماعی برانگیخت، به ویژه در جمله آخر که او می گوید انتخاب رئال مادرید به جای بارسا انتخاب آسانی برای هواداران فوتبال است، در حالی که سایر کاربران از میزبان انتقاد کردند که او نمی تواند چنین انتخابی داشته باشد. یک اعلامیه

مجله اخبار فوتبال خارجی