بابک مرادی: انگیزه جدیدی برای مبارزه دارم


سرویس خبر شماره: 2048641
25 ژوئن 1403 در 10:43 ب.ظ.
579

0نقطه نظر

من می خواهم توانایی هایم را ثابت کنم.

بابک مرادی می گوید می خواهد فصل آینده در تیمی پر از هوادار بازی کند.

بابک مرادی: انگیزه جدیدی برای مبارزه دارم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بابک مرادی بازیکن سال های اخیر هوادار پس از یک فصل پرماجرا با خبرنگار ما صحبت کرد و درباره جدایی از استقلال و تغییر چشم انداز موفقیتش در آینده صحبت های جالبی کرد.

1998888

* با آمدن آقا مسعود ورق برمی گردد
در نیم فصل اول شروع فصل ما خیلی خوب بود و زود شروع کردیم و به تیم امید زیادی داشتم، اما کارمان به جایی رسید که به دنبال جدایی بودم و واقعاً می خواستم جدا شوم، اما با آمدن آقا مسعود ورق برگشت و الحمدلله اتفاقات اینگونه افتاد، تصمیم گرفتم بمانم و موثر باشم.

*من با آقای فخری قهر ندارم
وقتی آقای فخری مصاحبه کرد و گفت هواداران بازیکن حرفه ای نیستند، من اصلا در تیم نبودم اما نظر ایشان محترم است، من به نظر ایشان احترام می گذارم و در آن زمان من را بیرون از تیم گذاشت اما من دارم. هیچ احساس سختی نسبت به او وجود ندارد. او مربی من در استقلال و هوادار من بود و نظرش این بود که من نباید باشم. این فوتبال ادامه دارد و من نسبت به کسی احساس سختی ندارم. من می خواستم به آنها کمک کنم، اما گذشت زمان مشخص می کند که چه کسی شما را دوست دارد و می خواهد به شما کمک کند. من از صمیم قلب آقای فکری را دوست دارم و برای ایشان آرزوی موفقیت دارم. ما باید یاد بگیریم به کسانی که در فوتبال از ما بزرگتر هستند احترام بگذاریم، مخصوصاً کسانی که مربی ما بوده اند و به ما کمک کرده اند، بنابراین نمی توانم آنها را سرزنش کنم.

*مسعود شجاعی برای من برادری ایجاد کرد
خدا را شکر قسمت دوم فصل خیلی خوب بود و با تبادلاتی که با آقای مسعود داشتم برگشتم. همیشه می گویم او با من مثل یک برادر رفتار کرد و شرایطم بهتر شد و توانستم برای تیمم موفق باشم. من چهار گل زدم و فصل خوشبختانه به پایان رسید و هواداران ماندند. آقای مسعود فردی شجاع و شریف است و از لحاظ اخلاقی و فنی بسیار شناخته شده است. اگرچه پست او از بازیکنی به سرمربی دیگر تغییر کرد، اما او همان اخلاق، منش و خونسردی را داشت. او با همه بچه ها دوست بود و به عنوان یک برادر بزرگتر همه او را دوست داشتیم. مسعود شجاعی به همه بازیکنان کمک کرد چون برنامه دوستی با بازیکنان داشت. از نظر فنی، من فکر می‌کنم آقای مسعود می‌تواند موفق شود، زیرا کسی که فوتبالیست لالیگا و کاپیتان تیم ملی بوده، قطعا دیدگاه‌های فنی خوبی دارد و در آینده بیشتر از او خواهیم شنید. امیدوارم هرجا هست خدا پشت و پناهش باشه

1920341

* هوادار را ترک می کنم
هوادر را بعد از جدایی از استقلال انتخاب کردم. من نمی خواهم به گذشته برگردم زیرا قسمت دوم فصل برای من خیلی خوب به پایان رسید. من در فندار دوستان زیادی دارم، تیم خصوصی است و فضای دوستانه ای در تیم حاکم است، من از آنها برای این دو سال و نیم ممنونم. قرارداد من با هوادار تمام شده و قطعا هوادار را ترک می کنم. من می خواهم خودم را با تغییر شرایط و تغییر مسیر رفتار کنم. با توجه به اتفاقات زندگی شخصی و تولد فرزندم، می خواهم تصمیمات جدیدی برای خودم بگیرم. اکنون چشم اندازهای جدیدی در ذهن دارم و می خواهم همان روندی را که در نیم فصل دوم داشتم ادامه دهم.

*می خواهم در تیمی بازی کنم که هواداران زیادی دارد
من بازیکنی با انگیزه هستم که واقعاً دوست دارم جایی بازی کنم که هواداران در ورزشگاه این تیم حضور دارند. فوتبال بدون هوادار معنی ندارد. من 100 درصد به دنبال این مشکل هستم و می خواهم در تیمی بازی کنم که هواداران پرشوری دارد و جانم را برای آنها بدهم و همچنین تا آخرین نفس تیم آنها را تشویق کنم. من در این شرایط روحیه بهتری دارم.

*اگر صبورتر بودم در استقلال می ماندم
من نمی خواهم به عقب برگردم، اما همیشه می گویم مردم باید صبورتر باشند، زیرا کسی که صبور باشد موفق تر است. من آدم صبوري نبودم، نمي خواهم به عقب برگردم، اما اگر صبورتر بودم، در استقلال مي ماندم. یک سری حکمت و تقدیر اتفاق افتاد و من هم اشتباهاتی کردم که در نهایت باعث جدایی من از استقلال شد. امیدوارم دیگر این اشتباهات را مرتکب نشوم و از این به بعد با عقل و منطق جلو بروم و دیگر احساسی تصمیم نگیرم تا در آینده اتفاقات بهتری برایم بیفتد.

1906618

*به پرسپولیس برای قهرمانی تبریک می گویم
استقلال و پرسپولیس دو تیم بزرگ پرطرفدار با هواداران دوست داشتنی هستند که امسال با دوندگی خود لیگ را جذاب کردند و لیگ با رقابتشان واقعاً هیجان انگیز بود. پرسپولیس توانست از موقعیت خود بهتر استفاده کند و قهرمان شود. قهرمانی پرسپولیس را تبریک می گویم اما این چیزی از شایستگی بازیکنان و تیم استقلال کم نمی کند و امیدوارم فصل آینده قهرمان لیگ برتر شوند.

هدف من بازگرداندن استقلال است
قطعا هدفم بازگشت به استقلال است و می خواهم با یک عملکرد دفاعی بسیار خوب، پیراهن استقلال را دوباره به تن کنم.

چند روز دیگر تصمیم خواهم گرفت
در حال حاضر مشغول زندگی شخصی ام هستم اما تا چند روز دیگر تصمیم نهایی خود را خواهم گرفت و امیدوارم در یک تیم خوب با یک مربی خوب برای فصل آینده کار کنم.

*من همیشه با بیرانوند توتال انجام می دهم
علی بیرانوند یکی از صمیمی ترین دوستان من در فوتبال است، ما همیشه با هم بودیم. در بازی پرسپولیس به او گفتم امروز به تو گل می زنم و دو موقعیت خیلی خوب هم داشتم که بیرانوند آن را گرفت. و بعد از این صحنه گفتم علی. کاخ را ترک کردی! او دیگر پاسخی نداد.

من برای فرزندم می جنگم
در عرض یک هفته از تولد فرزندم، نگاه من به زندگی تغییر کرده است و احساس فوق العاده ای دارم. امیدوارم همه جوانان این کشور بتوانند چنین حسی را تجربه کنند. همانطور که گفتم با نگاهی متفاوت به زندگی جلو می روم و حالا بعد از تولد دخترم با انگیزه بیشتری کار خواهم کرد. من برای او می جنگم و عقب نشینی نمی کنم.

مجله اخبار فوتبال داخلی