باج بزرگ پرسپولیس; چک سفید امضا شده توسط مدیر عامل به یک گیمر/گربه رقصنده از یک گیمر رنجیده!

به این ترتیب بوژیدار مبلغ باورنکردنی یک میلیون یورویی را به عنوان طلب به پرسپولیس تحمیل کرد که پول یک کادر فنی خوب خارجی برای یک فصل است. این باشگاه به دلیل پرداخت نکردن این پول در آستانه تحریم های بین المللی قرار دارد و البته محمدحسن انصاری فرد در خانه استراحت می کند. آخرین پیام رادو به طرف ایرانی این آتش را دوچندان می کند: «من یک ریال را دور نمی اندازم، یادت نرود که مرا فاسق خطاب کردی». بله، اکنون زمان انتقام او است.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

ماجرای شکایت خارجی ها از پرسپولیس پایانی ندارد. معمولاً هر مدیری وارد می شود و رکوردهایی از خود به جای می گذارد که بعداً تبدیل به یک معامله بزرگ برای باشگاه می شود. این یک امر عادی است، اما کاری که محمدحسن انصاری فرد در دوران مدیریت خود انجام داد بسیار فاجعه بارتر بود. مدیرعامل سابق قرمزها که از قضا سابقه فوتبالی هم داشت و انتظار می رفت کمتر از دیگران اشتباه کند، روند معکوس را دنبال کرد.

شکایات کوچکی مانند آنتونی استوکس و اوزاگونا را ترک کنید. حتی فاجعه بزرگ خواسته های گابریل کالدرون هم حل و فصل شد، اما شاید عجیب ترین کاری که انصاری فرد انجام داد تمدید 3 ساله و تدریجی قرارداد با بوژیدار رادوشویچ بود. با این قرارداد، گلر که اغلب روی نیمکت قرمزها بود، چک سفید امضایی دریافت کرد مبنی بر اینکه هر زمان که بخواهد می تواند تمام پول خود را پس بگیرد. مهمتر از همه، طرف ایرانی معمولاً در پرداخت به موقع مطالبات کوتاهی می کند و زمینه برای فسخ یک طرفه قرارداد فراهم می شود.