باران تماس با کاپیتان؛ واقعا دوست داری از استقلال بری؟ / سرنوشت عارف غلامی در انتظار رکورددار لیگ برتر!



روز گذشته علاوه بر اخبار فوتبالی فصل نقل و انتقالات، رسانه ها به بحث انتقال احتمالی سیدحسین حسینی به لیگ یونان پرداختند.

دروازه بان استقلال و کاپیتان آبی های تهرانی نیز در چند سال گذشته از چنین معاملاتی رونمایی کرده بود اما در نهایت در استقلال ماندگار شد و رکوردهای جالبی با این تیم به جا گذاشت. اما حالا گفته می شود این شبهات بعد از دعوت نشدن حسینی به اردوی اخیر تیم ملی به دلیل مشکلات انضباطی که در نیم فصل از این بازیکن به وجود آمده، بیشتر شده است.

موضوع در بین بازیکنان تیم استقلال بسیار جدی گرفته شد و از نزدیکان این تیم مطلع شدیم که دیروز تقریبا اکثر بازیکنان این تیم با وجود اینکه حسینی در فصل گذشته و کاپیتانی این تیم در استقلال و همچنین آمار کمترین گل زده در لیگ برتر گذشته می تواند دلایل خوبی برای ادامه همکاری با باشگاه استقلال باشد ضمن اینکه مالکان جدید باشگاه استقلال نیز از این موضوع برخوردار هستند. مشکلی برای رضایت مالی حسینی وجود ندارد.

عارف غلامی، مدافع ملی پوش سابق استقلال نیز پس از انتشار مطالبی در صفحه شخصی خود با مشکلاتی مواجه شد و در نهایت پس از خروج از لیست استقلال نتوانست به هیچ تیم ملی بپیوندد و اکنون در بوسنی و هرزگوین بازی می کند. لیگ هرزگوین

بیشتر بخوانید: 5 سال است که در استقلال هستم، این همه حرف بد نشنیدم/ دلیلش را نفهمیدم و تقصیر من است.



سرویس داخلی اخبار فوتبال