بارسا این ستاره را قربانی نیکو ویلیامز می کند


کد اطلاعات: 2052784
15 جولای 1403 در 7:47 ق.ظ.
10.9 هزار امتیاز خبر|

2نقطه نظر

بارسلونا در حال بررسی فروش رافینیا برای جذب نیکو ویلیامز است.

بارسا این ستاره را قربانی نیکو ویلیامز می کند

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اکنون مشخص شده است که نیکو ویلیامز اولویت اصلی بارسلونا برای تابستان امسال است. مسئولان باشگاه بارسا تلاش زیادی برای جذب این وینگر 21 ساله دارند که در جام ملت های اروپا 2024 با اسپانیا بسیار تاثیرگذار بود، اما مشکل اینجاست که فعلا نمی توانند او را بخرند.

اتلتیک بیلبائو هیچ برنامه ای برای فروش ویلیامز ندارد و نمی خواهد با هیچ تیمی مذاکره کند. بنابراین بارسلونا برای جذب ویلیامز باید مبلغ بند فسخ او را که بالغ بر 58 میلیون یورو است، پرداخت کند.

در حال حاضر غیرممکن به نظر می رسد، اما کاتالان ها می توانند بازیکنانی را بفروشند تا سرمایه مورد نیاز برای جذب ویلیامز را جمع آوری کنند.

2050550

به گزارش کدناصر، یکی از بازیکنانی که می توان برای خرید نیکو ویلیامز قربانی و فروخت، رافینیا است. این ستاره 27 ساله در مدت حضورش در بارسلونا نتوانست مدیران را قانع کند و فروش او برای آنها کار آسانی است.

ارزش بازار رافینیا حدود 50 میلیون یورو است، اما بارسا احتمالا حداقل 70 تا 80 میلیون یورو برای فروش او می خواهد. آنها با این مبلغ از عربستان برای رافینیا پیشنهاد دارند اما خود این بازیکن می خواهد در صورت جدایی به لیگ برتر انگلیس برگردد و با این شرایط باید تا پایان تابستان منتظر ماند و دید چه چیزی به ویلیامز می رسد. ، بارسلونا و ستاره برزیلی.

مجله اخبار فوتبال خارجی