بارسا دوباره با دمبله مذاکره کرد این بار در مراکش

بارسلونا مذاکرات خود را با مدیر برنامه های عثمان دمبله ستاره فرانسوی در مراکش از سر خواهد گرفت.

قرارداد دمبله با بارسا در پایان این فصل به پایان می رسد و این بازیکن هنوز قرارداد جدیدی با این تیم امضا نکرده است.
این بازیکن در عرض دو ماه نظر رهبران بارسا را ​​به کلی تغییر داده و به یکی از بازیکنان ضروری و درخشان این تیم در زمین تبدیل شده است.
سران بارسا پیش از این قصد داشتند این بازیکن را در نقل و انتقالات زمستانی بفروشند و به او هشدار داده بودند که اگر تیم را ترک نکند تا پایان فصل جایی در ترکیب بارسا نخواهد داشت و شانسی برای بازی نخواهد داشت. .
با این حال بازی های درخشان مهاجم فرانسوی در هفته های اخیر باعث شده تا هواداران این تیم خواهان تمدید قرارداد و ادامه حضورش در این تیم باشند. سرانجام خوان لاپورتا تصمیم گرفت با مدیر برنامه خود در مراکش ملاقات کند.


سرویس خبر شماره: 1818135 |
فروردين 16, 1401 ساعت 12:00 |
3,174 |

0نظرات

انتظار می رود ماتئو ژرمنی، مدیر اجرایی بارسا به عنوان نماینده باشگاه برای پیشبرد مذاکرات به مراکش سفر کند و در حال مذاکره برای تمدید قرارداد احتمالی با سرمربی دمبله است.
هواداران بارسا که قبلا از عملکرد دمبله عصبانی شده بودند و ژاوی بارها از آنها خواسته بود که این بازیکن را هو نکنند، این بازیکن 24 ساله را تشویق کردند تا در بازی مقابل سویا بایستد تا رضایت خود را اعلام کنند. نیوکمپ
با این حال حامی اصلی این بازیکن ژاوی هرناندز است که پیش از این بارها گفته است که دمبله را بهترین بازیکن جهان در پست خود می داند و علاقه زیادی به ادامه همکاری با او دارد.



مجله اخبار فوتبال خارجی