بارسا دوباره تبدیل به پول داغ شد: غرامت یک میلیونی برزیلی ناشناس

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، باشگاه بارسلونا در زمستان 2020 و تحت ریاست جوزپ بارتومئو، ماتئوس فرناندز را از پالمیراس برزیل با 7 میلیون یورو به خدمت گرفت و بلافاصله او را به رئال وایادولید قرض داد. متئوس با 3.5 میلیون یورو توسط پالمیراس دی بوتافوگو به خدمت گرفته شد اما او بازیکن ذخیره این باشگاه بود.

1790380

باشگاه بارسلونا باید 7.7 میلیون یورو به بازیکنی که تنها 17 دقیقه با پیراهن آبی اناری به میدان رفته، غرامت بپردازد.

بارسا دوباره تبدیل به پول داغ شد: غرامت یک میلیونی برزیلی ناشناس

او که اکنون برای ردبول براگانتینو در سری آ برزیل بازی می کند، از بارسلونا به دلیل فسخ یک طرفه شکایت کرد و به گفته Cadena Serr، بارسلونا مجبور شد ۷.۷ میلیون یورو غرامت به برزیلی بپردازد. 7.7 میلیون یورو غرامت برای بازیکنی که فقط 17 دقیقه برای بارسا بازی کرد. بارسا به این حکم اعتراض کرد. همچنین باشگاه کاتالان مجبور شد 810 هزار یورو غرامت بابت حقوق معوقه ماتئوس بپردازد که به این بازیکن پرداخت شد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

مدیر ورزشی پالمیراس از انتقال متئوس فرناندز به بارسا خبر داده است.با آندره کوری، استعدادیاب بارسا در آمریکای جنوبی تماس گرفتم و به او گفتم که می خواهم بازیکنی را به اریک آبیدال (مدیر فنی سابق بارسا) معرفی کنم. او قرار بود به برزیل بیاید تا بازی بازیکنان را ببیند. کوری فکر کرد منظور من “دودو” است، اما وقتی به او گفتم به آبیدال بگو که مراقب شماره 35 ما باشد، تعجب کرد و به من گفت: “واقعاً می‌خواهی به بارسا یک بازیکن ذخیره پیشنهاد بدهی؟” در نهایت آبیدال از متئوس خوشش آمد و او به بارسا پیوست.

1790381

متئوس در مجموع 166 دقیقه برای وایادولید مقابل اتلتیکو، ایبار و بتیس بازی کرد و خوب ظاهر شد اما شیوع ویروس کرونا زمان حضور او در این باشگاه را کوتاه کرد. وایادولید برای 11 بازی باقیمانده فصل قرارداد خود را تمدید نکرد که به اواخر بهار و اوایل تابستان موکول شد و او به بارسا بازگشت. متئوس تنها 17 دقیقه برای بارسا مقابل دیناموکیف در لیگ قهرمانان اروپا بازی کرد و دیگر در ترکیب بارسا قرار نگرفت. رونالد کومان سرمربی وقت بارسا روی او حساب نکرد و در نهایت باشگاه کاتالانی در تابستان 2021 قرارداد ماتئوس را به صورت یک طرفه فسخ کرد و در این بین متئوس تا سال 2025 با بند فسخ 300 میلیون یورویی با بارسا قرارداد داشت. این فسخ یک طرفه به دستور خوان لاپورتا انجام شد.

1790379


سرویس خبر شماره: 1864157
21 ژانویه 1401 در 2:42 ب.ظ
3.1 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

تنها با 17 دقیقه بازی؛