بارسا هافبک مورد نظر خود را انتخاب کرده است: کاپیتان سیتی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بارسلونا از هم اکنون خود را برای تقویت ترکیب ژاوی در تابستان آینده آماده می کند و روزنامه انگلیسی تلگراف مدعی شده که ایلکای گوندوگان، هافبک آلمانی منچسترسیتی از جمله فوتبالیست هایی است که مدیریت بارسا روی او حساب ویژه ای باز کرده است.

باشگاه کاتالان از هافبک هایی که قراردادشان به پایان می رسد تحقیق کرده است. به عنوان مثال می توان به انگولو کانته در چلسی اشاره کرد. اما بارسا زمانی که متوجه شد کانته قرار است با چلسی تمدید کند، کانته را کنار گذاشت و گوندوغان را به عنوان گزینه اصلی خود انتخاب کرد.

1792615

یک روزنامه انگلیسی مدعی شد که بارسلونا مصمم است در پایان این فصل ایلکای گوندوگان را به عنوان بازیکن آزاد به خدمت بگیرد.

بارسا هافبک مورد نظر خود را انتخاب کرده است: کاپیتان سیتی


سرویس خبر شماره: 1865295
27 ژانویه 1401 @ 19:20
9 هزار امتیاز خبر|

3نقطه نظر

گوندوگان اولین خرید پپ گواردیولا پس از هدایت سیتی بود. او در سال 2016 از بوروسیا دورتموند به سیتی پیوست. گوندوغان نقش مهمی در درخشش سیتی در سال های اخیر داشته و به یکی از رهبران این تیم تبدیل شده است. پس از جدایی فرناندینیو در تابستان گذشته، او بازوبند کاپیتانی آبی های منچستر را بست.



مجله اخبار فوتبال خارجی

قرارداد گوندوگان 32 ساله کمتر از 6 ماه دیگر با سیتی به پایان می رسد و او اکنون می تواند با باشگاه های دیگر برای امضای پیش قرارداد مذاکره کند. او هفت سال است که برای سیتی بازی می کند و انتقال او به بارسا تنها در صورتی اتفاق می افتد که ایلکای تصمیم بگیرد در ماه های باقی مانده تا تابستان قراردادش را با سیتی تمدید کند.