بارسا و جبران ناکامی فوتبال با پوکر در فوتسال

هفته گذشته بارسلونا برای دومین سال متوالی قهرمان لیگ فوتسال اسپانیا شد. این ششمین قهرمانی بارسا در فوتسال لیگ اسپانیا بود.

این قهرمانی باعث شد تا بارسا فصل را با پوکر به پایان برساند. کسب چهار عنوان قهرمانی معتبر: لیگ فوتسال اسپانیا (برای ششمین بار)، لیگ قهرمانان فوتسال (برای چهارمین بار)، جام فوتسال اسپانیا (برای ششمین بار) و سوپرجام فوتسال اسپانیا (برای سومین بار). .

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اگرچه بارسلونا از نظر فوتبالی و تجهیزاتی وضعیت خوبی ندارد، اما شرایط در حوزه فوتسال برای باشگاه کاتالانی کاملاً مناسب است. کاتالان ها از یک فصل فوتسال لذت برده اند که در آن پوکر را برده و چهار جام معتبر را به دست آورده اند.

باشگاه ما روزهای سخت و پیچیده‌ای را پشت سر می‌گذارد، اما ما واقعاً از تیم فوتسال بارسا سپاسگزاریم که فصل درخشانی را پشت سر گذاشت و چهار جام بزرگ را به دست آورد. درخشش آنها نشان می‌دهد که فوتسال خوب عمل کرده است. آینده روشنی در انتظار اوست.”

تصمیم امروز لاپورتا که شخصاً از موزه باشگاه امتیاز خبرکرد تا چهار جام فوتسال را تحویل دهد، به عنوان راهی برای القای روحیه موفقیت در ساختار باشگاه و کسب وجهه مثبت تر در بین هواداران تفسیر شد.

خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا، امروز در راس هیئتی از مدیران ارشد باشگاه به موزه بارسلونا رفت تا چهار جام را به موزه اهدا کند.


سرویس خبر شماره: 1831048 |
6 جولای 1401 ساعت 23:28 |
6.1 هزار امتیاز خبر|

2نظرات

کاپیتان تیم فوتسال بارسا سرخیو لوزانو گفت: “آنچه در این فصل به دست آوردیم واقعاً سخت بوده است، به خصوص با توجه به اینکه برنامه ویژه این فصل و موانعی که بر سر راه ما قرار گرفته است، کار را سخت تر کرده است.” تیم فوتسال بارسا، سرخیو لوزانو. سخت بود. قبلا.ولی موفق شدیم و حالا وقت استراحت است.اما از این به بعد با کمال میل چالش تکرار این پوکر را در فصل آینده می پذیریم.همه جام ها زیبا هستند اما جام قهرمانان اروپا چیز دیگری است.



مجله اخبار فوتبال خارجی

خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا، شخصا چهار جام فوتسال از تیم پوکر فوتسال بارسا در فصل گذشته را به موزه باشگاه اهدا کرده است.