بارسا و یووه: در جستجوی سوپرلیگ با بدهی سقوط کردند

بارسلونا دومین تیم بزرگ اروپایی است که امسال از لیگ قهرمانان خداحافظی کرده است. شب گذشته یوونتوس با شکست 4-3 مقابل بنفیکا از دور رقابت ها کنار رفت.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بارسلونا امشب قبل از شروع بازی همیشه محبوب این تیم مقابل بایرن مونیخ از لیگ قهرمانان اروپا حذف شد. حذف کاتالان ها زمانی اتفاق افتاد که اینتر موفق شد ویکتوریا پلزن را در خانه 4-0 شکست دهد، بنابراین ژاوی و شاگردانش امیدی به بقا نداشتند.


سرویس خبر شماره: 1850260
05 نوامبر 1401 در 00:08
5.2K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

حالا کم کم مشخص می شود که چرا بارسلونا و یوونتوس برای ایجاد سوپرلیگ اینقدر جدی جنگیدند و می جنگند. اگر آنها در این تلاش ها موفق باشند و سوپرلیگ اروپا شروع شود، حقوق پخش تلویزیونی و درآمد بازاریابی بدون توجه به موفقیت یا شکست آنها در مستطیل سبز به طور مستمر به حساب آنها واریز می شود. اما در لیگ قهرمانان، کسب درآمد بیشتر مستلزم صعود و رسیدن به سطوح بالاتر است.



مجله اخبار فوتبال خارجی

اما این دو باشگاه شباهت های جالبی دارند. بارسا و یوونتوس از ارکان اصلی گروهی هستند که به دنبال ایجاد نسخه جدیدی از لیگ قهرمانان اروپا هستند. رقابتی که نامش سوپرلیگ اروپا خواهد بود. باشگاه دیگری که به دنبال ایجاد این رقابت جدید بوده، رئال مادرید است.

اما شباهت دیگر دو باشگاه بارسا و یوونتوس بدهی نجومی آنهاست. بارسلونا بیش از 1 میلیارد یورو بدهکار است و یوونتوس سال گذشته اعلام کرد که 254 میلیون یورو بدهی دارد که یک رکورد در تاریخ باشگاه ایتالیایی است.

با حذف بارسلونا از لیگ قهرمانان اروپا، تاکنون بارسا و یوونتوس دو تیم بزرگ حذف شده از این رقابت ها هستند.

بارسا و یووه: در جستجوی سوپرلیگ با بدهی سقوط کردند