بارسا 0-1 رایو وایکانو: شکست هت تریک در نیوکمپ

تیم میهمان بازی را بهتر آغاز کرد و توانست به سرعت دروازه بارسا را ​​باز کند. دقیقه 7 بود که پاس عالی ایسی پالاسون پشت سر مدافعان بارسا به آلوارو گارسیا رسید و او با ضربه ای نه چندان محکم موفق شد تراشتگن را شکست دهد.

شاگردان ژاوی که در دو بازی قبلی خانگی مقابل آینتراخت فرانکفورت و کادیز شکست خورده بودند، در دیدار امشب که آخرین بازی هفته بیست و یکم لالیگا بود نیز با یک گل مغلوب رایو شدند.


در دقیقه 73 روی ارسال خطرناک دمبله این ممفیس دیپای بود که پیش افتاد اما ماراس به هر نحوی مانع گلزنی او شد.
با نزدیک شدن به دقایق پایانی حملات بارسا تشدید شد و بازیکنان این تیم به سختی به دنبال گلزنی بودند اما شانس آنها یکی پس از دیگری کم شد. از طرفی تیم میهمان در ضد حملات نیز موقعیت های خوبی داشت. آلوارو گارسیا در آستانه زدن گل دوم رایو بود که ضربه او به تیرک دروازه برخورد کرد و بازی با همان گل به سود تیم میهمان به پایان رسید.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1821274 |
05 ارديبهشت 1401 ساعت 01:29 |
6,877 |

0نظرات

پس از آن گل، بازیکنان بارسلونا کم کم پیش افتادند و در دقیقه 15 سرجینیو پیش افتاد اما ضربه آخر آرایوک را دیمیتروفسکی به راحتی مهار کرد.
حملات بارسلونا ادامه داشت اما بازیکنان این تیم موفقیت چندانی در ایجاد موقعیت روی دروازه حریف نداشتند.
دقیقه 38 بود که دمبله موقعیت خوبی را روی دروازه اوباما فرستاد، اما قبل از اینکه بتواند ضربه آخر را بزند، مدافع رایو توپ را دفع کرد.
چهار دقیقه بعد چیزی برای گل تساوی برای گاو نمانده بود که ضربه او به تیرک دروازه برخورد کرد و نیمه اول با همان گل به سود رایو به پایان رسید.
رایو نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 50 روی پاس فرانسیسکو گارسیا، پالاسون پیش افتاد و می توانست با یک ضربه والی تماشایی کار را تمام کند اما حضور به موقع جوردی آلبا دروازه بارسا را ​​نجات داد.
بازی همچنان متعادل بود و بازیکنان بارسا علیرغم تلاش برای گلزنی نتوانستند بازی را کنترل کنند.

بارسلونا در خانه با نتیجه 1-0 مغلوب رایو وایکانو شد.