بارسا 2-1 مایورکا; کسب مقام دوم در نیوکمپ

بارسا در خانه مایورکا را 2-1 شکست داد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شاگردان ژاوی در این دیدار کاملا برتر بودند و چندین موقعیت گلزنی داشتند اما در نهایت تنها دو گل توسط ممفیس دیپای و سرخیو بوسکتس به ثمر رسید که این دو گل برای کسب سه امتیاز کافی بود و بقیه در جدول لالیگا بالاتر از سویا در رده دوم قرار گرفتند.

دو دقیقه بعد ژاوی مجبور شد اولین تعویض خود را در نیمه اول انجام دهد و پیکه مصدوم جای خود را به اریک گارسیا داد.
در دقایق باقی مانده از نیمه اول بارسا همچنان بهترین تیم زمین بود اما بازیکنان این تیم در ایجاد موقعیت چندان موفق نبودند و در نهایت نیمه اول با همین هدف به پایان رسید.


سرویس خبر شماره: 1822318 |
12 ارديبهشت 1401 ساعت 01:20 |
1,710 امتیاز خبر|

0نظرات

بارسا بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 7 روی پاس دقیق گاو این اوبامیانگ بود که می توانست با ضربه سر اولین گل بازی را به ثمر برساند اما واکنش عالی سرخیو ریکو دروازه مایورکا را نجات داد.
باز هم این بازیکنان بارسا بودند که بیشترین توپ و میدان را در اختیار داشتند اما در دقیقه 19 همه چیز برای گلزنی تیم میهمان آماده بود اما ضربه نینو به طرز خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.
بارسا به برتری ادامه داد و در دقیقه 24 روی یک پاس گل، آراوخو با ضربه سر کار را تمام کرد اما داور گل را به دلیل آفساید نپذیرفت.
اما در دقیقه 25 بالاخره دروازه مایورکا باز شد. روی پاس بلند زیبای جوردی آلبا بود که ممفیس دیپای توپ را پشت سر مدافعان حریف پس گرفت و با یک ضربه محکم کار را تمام کرد.

بارسا نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 50 روی پاس دیپای این گاو بود که از آن استفاده کرد اما ضربه او توسط ریکو مهار شد.
حملات بارسا ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 54 بوسکتس با دو گل پیش افتاد. پس از دفع ضربه فران تورس توسط مدافعان مایورکا، بوسکتس با یک ضربه دقیق توپ را به کرنر فرستاد و نتیجه را 2-0 کرد.

بارسا همچنان بهترین تیم در زمین بود و در دقیقه 62 روی پاس دیپای، اوبامیانگ موقعیت بسیار خوبی داشت اما ضربه او را با بی دقتی دفع کرد.
تلاش بارسا برای زدن گل سوم ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 72 با همکاری بوسکتس و دیپای تورس فرصت خوبی به دست آورد و به راحتی کار را تمام کرد اما داور پس از استفاده از VAR به دلیل ضربه ای که انجام داد، دروازه را مهار کرد. سمت دیپای پذیرفته نشد.
در حالی که بارسا همچنان تیم بهتری در زمین بود، مایورکا با یکی از گل های خورده در دقیقه 79 برابری کرد. روی یک ضربه ایستگاهی بود که نوبت سالوا سویا را آنتونیو رایو با ضربه سر متحول کرد.
در دقایق پایانی اتفاق خاصی روی دروازه ها نیفتاد و در نهایت بازی 2-1 به سود بارسا به پایان رسید.



مجله اخبار فوتبال خارجی