بارسا 4-0 بیلبائو: ال کلاسیکو را فراموش کنید

برتری بارسا پس از این گل ادامه یافت و در دقیقه 18 این تیم به گل دوم رسید. سرخیو روبرتو که از سمت راست شروع کرد، پس از یک – دو با دمبله توپ را در محوطه جریمه جمع کرد و با یک ضربه محکم کار را تمام کرد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شاگردان ژاوی که پس از شکست در ال کلاسیکو موفق شدند ویارئال را با سه گل شکست دهند، امشب با چهار گل از سد اتلتیک بیلبائو گذشتند تا نشان دهند شکست مقابل رئال مادرید را به کلی فراموش کرده اند. .


برتری بارسا ادامه داشت و آنها دو موقعیت خوب را در دقایق 66 و 67 از دست دادند تا اینکه در دقیقه 73 گل چهارم را به ثمر رساندند. عثمان دمبله بازی خوب خود در بازی امشب را با یک پاس گل دیگر به پایان رساند و پاس دقیق او را فران تورس در موقعیت تک به تک به گل تبدیل کرد.
در دقایق پایانی از فشار حملات بارسا کاسته شد و به بیلبائو فرصت خودنمایی داد و چیزی برای جبران یکی از گل های خورده در دقیقه 89 باقی نمانده بود اما حضور به موقع اریک گارسیا دروازه بارسا را ​​بسته نگه داشت و در در نهایت بازی با نتیجه 4-0 به سود لس بلوس و اناری به پایان رسید.



مجله اخبار فوتبال خارجی

در دقیقه 38 روی شوت خوب بالده، او بود که موقعیت داشت اما نتوانست از این موقعیت استفاده کند.
در دقایق پایانی این نیمه بارسا بهترین تیم زمین بود اما اتفاق خاصی روی دروازه ها نیفتاد و این نیمه با نتیجه 3-0 به پایان رسید. بارسا نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 53 چیزی برای زدن گل چهارم نداشت اما ضربه پدری به تیر دروازه برخورد کرد و چهار دقیقه بعد روی حمله سریع دمبله و پاس او، پدری دوباره در موقعیت گلزنی قرار گرفت. توپ دقیقاً جایی رفت که اونای سیمون حضور داشت.


فشار میزبان پس از آن گل کمتر نشد و در دقیقه 22 لواندوفسکی گل سوم را به ثمر رساند. این بار عثمان دمبله به عنوان آقای گل ظاهر شد و حرکت تماشایی او در سمت راست و پاس دقیق، لواندوفسکی را با یک چرخش عالی و یک ضربه مهار نشدنی به گل سوم بارسا تبدیل کرد.
بعد از آن گل بازی همچنان در دستان بارسا بود اما مهم ترین اتفاق آن دقایق مصدومیت گاوی بود که باید راه را برای فرانک کسه باز می کرد.


سرویس خبر شماره: 1849771
نوامبر 02, 1401 در 00:26
3.2 هزار امتیاز خبر|

هفتنقطه نظر

بازی با برتری بارسلونا آغاز شد و در دقیقه 10 بود که عثمان دمبله اولین موقعیت جدی بازی را ایجاد کرد اما گاوی نتوانست از این موقعیت استفاده کند.


تنها دو دقیقه بعد، خود دمبله اولین گل بازی را به ثمر رساند. روبرت لواندوفسکی که در میانه میدان توپ را در اختیار داشت، با ارسالی به سمت راست توپ را به دمبله رساند و او پس از پیشروی، پاس را ارسال کرد و با ضربه ای دیدنی دروازه را باز کرد.

بارسلونا موفق شد در یک بازی خانگی با نتیجه 4-0 اتلتیک بیلبائو را شکست دهد.

بارسا 4-0 بیلبائو: ال کلاسیکو را فراموش کنید