بارسلونا تصمیم گرفته است: این ستاره جایی در تیم ندارد


سرویس خبر شماره: 2055502
27 جولای 1403 در 11:27 ب.ظ.
8.2K ​​|

6نقطه نظر

بارسلونا تصمیم دارد ویتور روکه را در نقل و انتقالات جاری بفروشد.

بارسلونا تصمیم گرفته است: این ستاره جایی در تیم ندارد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، به نظر می رسد آینده ویتور روکه در بارسلونا مشخص شده است. باشگاه باید تصمیم بگیرد که آیا می خواهد حضور خود را حفظ کند یا خیر، اما به طور فزاینده ای مشخص می شود که در پروژه جدید ورزشی جایی ندارد.

بارسا اعلام کرد که لمینه یامال در این فصل شماره 19 را بر تن خواهد کرد که قبلا در اختیار ویتور روکه بود. در حال حاضر این بازیکن برزیلی بدون شماره می ماند و اگر باشگاه تصمیم بگیرد قراردادش را ثبت نکند و آن را بفروشد، شماره نخواهد داشت.

2055209

ویتور روکه در بازار ژانویه با بیش از 30 میلیون یورو به بارسا پیوست. این یک سرمایه گذاری برای باشگاه بود، اما ژاوی هرناندز به سختی از او در شش ماه آخر فصل استفاده کرد. سرمربی سابق بارسا به باشگاه اطلاع داده است که قصد ندارد به ویتور روکه تکیه کند.

ویتور روکه در حال حاضر شانس کمی برای ماندن در بارسا دارد. لمینه یامال، لواندوفسکی، رافینیا و فران تورس بازیکنان ثابت خط حمله هستند، در حالی که باشگاه در حال کار بر روی خرید نیکو ویلیامز و ژائو فلیکس است. این برزیلی اولین قربانی خواهد بود و باید دید سرنوشت آنسو فاتی چه خواهد شد زیرا همه چیز به عملکرد او در طول تور آمریکا بستگی دارد.

بارسا تابستان را با بررسی احتمال انتقال قرضی ویتور روکه آغاز کرد. چندین باشگاه اروپایی از جمله پورتو به او علاقه نشان دادند، اما در نهایت توافقی حاصل نشد.

مجله اخبار فوتبال خارجی