بارسلونا در جستجوی لواندوفسکی مدیر پروژه ژاوی

روبرت لواندوفسکی ستاره لهستانی بایرن مونیخ نظر بارسلونا را به خود جلب کرده است.


سرویس خبر شماره: 1816612 |
04 فروردين 1401 ساعت 16:48 |
462 امتیاز خبر|

0نظرات

جذب هلند دشوار است.

اسپورت امروز در گزارشی مدعی شد که بارسلونا به روبرت لواندوفسکی پیشنهاد قراردادی 4 ساله تا سال 2026 داده است که مورد انتظار ستاره لهستانی است. بارسلونا خواهان جذب یک ستاره بزرگ در تابستان است و مسئولان باشگاه معتقدند که جذب لواندوفسکی به پیچیدگی ارلینگ هلند نخواهد بود. باشگاه به این بازیکن قول داد که او رهبر پروژه ژاوی خواهد بود و در واقع در صورت قبول پیشنهاد بارسلونا، روبرت لواندوفسکی به مهم ترین بازیکن تیم تبدیل خواهد شد.

سبک بازی جذاب ژاوی باعث شده تا ستاره های بزرگ اروپایی به این تیم منتقل شوند. جلب رضایت مینو رایولا و پرداخت دستمزد مورد نظر هلند سخت است و می توان از رابرت لواندوفسکی به عنوان جانشین نام برد. جالب اینجاست که خود روبرت لواندوفسکی دوست دارد به پیشنهاد بارسلونا پاسخ مثبت دهد و به این تیم بپیوندد. ستاره 34 ساله لهستانی معتقد است دوران حضورش در بوندسلیگا به پایان رسیده است و به همین دلیل آماده ترک بایرن مونیخ است. پینی زاهاوی، مدیر برنامه های لواندوفسکی، از دوستان نزدیک خوان لاپورتا است که احتمال این انتقال را افزایش داد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

قرارداد فعلی روبرت لواندوفسکی با بایرن مونیخ در تابستان 2023 به پایان می رسد و با وجود اخبار و شایعات، این باشگاه آلمانی هنوز رسما اقداماتی برای تمدید قرارداد او انجام نداده است. اگر این اتفاق نیفتد، روبرت لواندوفسکی تمایلی به ماندن ندارد و قصد دارد در طول دوران حرفه ای خود تیم جدیدی را امتحان کند. بارسلونا اقداماتی را برای جذب این بازیکن انجام داده و علاقه مند به جذب ستاره بایرن است.