بارسلونا در حال مذاکره با یوفا برای بازگشت به نیوکمپ است

نیوکمپ نمادین برای مدت طولانی تحت بازسازی بوده است و با پیشرفت کار، انتظار می رود که بارسا بتواند 125 سالگی خود را با بازگشت به خانه واقعی خود، نیوکمپ، در دسامبر 2024 جشن بگیرد. آنها در این ورزشگاه بازی می کنند. ورزشگاه المپیک مونتجویک از ابتدای فصل گذشته که منجر به از دست دادن درآمد قابل توجهی شده است، به همین دلیل است که مدیران باشگاه ناامید هستند تا هر چه سریعتر به خانه بازگردند.

بارسلونا قصد دارد همه بازی‌ها را از دسامبر به بعد در نیوکمپ انجام دهد، اما باید حداقل یک بازی بعد از آن تاریخ در ورزشگاه المپیک برگزار کند: آخرین بازی خانگی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا 2024-25. مقررات یوفا در این مرحله اجازه تغییر ورزشگاه را به یک تیم نمی دهد. مقررات لیگ قهرمانان اروپا تصریح می کند: «در مرحله گروهی، یک باشگاه باید تمام بازی های خود را در یک ورزشگاه انجام دهد. علاوه بر این، برای تغییر ورزشگاه ها بین مسابقات مقدماتی و مرحله گروهی، باید از قبل با یوفا توافق شود.

بارسلونا امیدوار است که از یوفا معافیت دریافت کند و همانطور که توت کاستا از رادیو کاتالونیا گزارش می دهد، در حال مذاکره با هیئت حاکمه فوتبال اروپا است. اگر آنها نتوانند از یوفا معافیت بگیرند، باید برای مسابقه 21/22 یا 29 ژانویه به ورزشگاه المپیک بروند.

بلوگرانا بر این باور است که پس از بازگشت به نیوکمپ، بازگشت به مونتژویک برای انجام تنها یک بازی در لیگ قهرمانان منطقی نخواهد بود. حضور در اسپاتیفای نوکمپ هواداران بیشتری را به استادیوم می آورد که باعث افزایش درآمد باشگاه می شود. آنها همچنان در حال مذاکره با یوفا برای توافق هستند.

بیشتر بخوانید: عکس های خیره کننده از نوکمپ پس از بازسازی/افزایش ظرفیت به 105000 نفر و اتاق کنفرانس شبیه یک تئاتر است!

سرویس اخبار فوتبال خارجی