بارسلونا من، رونالدو و زیدان را می خواست

رهبران آن زمان باشگاه اسپانیایی حتی امیدوار بودند با رونالدو و زین الدین زیدان من را جذب کنند. با این حال، کرایف صمیمانه مرا از نیمکت بارسا دعوت کرد و همین اتفاق افتاد و من به اینتر رفتم. گاسپارت به پدرم گفت که نمی‌توانیم پیشنهاد بارسلونا را رد کنیم مگر اینکه دیوانه باشیم.

بهترین هم تیمی ورزشی؟ رونالدو، من هرگز لذت او از فوتبال را در هیچ کس دیگری ندیده ام و این چیزی است که رونالدو را بیش از استعدادش برجسته کرده است. او یک گلزن بود، اما در گلزنی وسواس نداشت و از گلزنی دیگران هرگز ناراحت و ناامید نمی شد. رونالدو در داخل و خارج از زمین هم تیمی خوبی بود.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

یوری ژورکایف ستاره سابق فوتبال فرانسه فاش کرد که در گذشته پیشنهاد بارسلونا را رد کرده است.

بارسلونا من، رونالدو و زیدان را می خواست

یوری ژورکایف گفت: پشیمان نیستم اما بعد از پاری سن ژرمن می توانستم با بارسلونا قرارداد ببندم. پدرم و برادرم که مدیران برنامه های من بودند چندین بار با خوان گاسپارت ملاقات کردند رویای من همکاری با بارسلونا بود. یوهان کرایف و هر دو طرف علاقه مند بودند، آنها می خواستند من به بارسلونا بروم.


سرویس خبر شماره: 1842042
13 سپتامبر 1401 در 1:10 ب.ظ
4.6 هزار امتیاز خبر|

1نقطه نظر

یوری ژورکایف:

به گزارش “ورش سه”، در سال 1996 و پس از درخشش در ترکیب تیم هایی مانند موناکو و پاری سن ژرمن، یوری یورکایف مورد توجه بارسلونا قرار گرفت و فاصله زیادی با انتقال به نیوکمپ نداشت. اما حالا یوری یورکایف در مصاحبه ای مدعی شده است که جدایی یوهان کرایف از بارسلونا باعث شد او پیشنهاد کاتالان ها را رد کند و برای سه فصل راهی اینتر شود.