بارسلونا منتظر تصمیم نهایی پپ گواردیولا است

فرانکی دی یونگ، هافبک هلندی بارسلونا در این باشگاه وضعیت شلوغی دارد و احتمال جدایی او در این تابستان دور از دسترس نیست. گفته می شود او در لیست خرید سیتی قرار دارد.

دیلی میل می نویسد پپ قبل از هر تصمیمی منتظر پاسخ نهایی ارلینگ هالند است. اگر ستاره نروژی به سیتی بپیوندد، احتمال اینکه پپ به سمت پوگبا برود و دی یونگ را ترک کند، بیشتر است.



مجله اخبار فوتبال خارجی

دیلی میل شب گذشته مدعی شد که دی یونگ نیز در لیست خرید پپ گواردیولا قرار دارد، اما سرمربی سیتی در حال بررسی جذب پل پوگبا، ستاره فرانسوی است. در واقع، پپ بین پوگبا و دی یونگ بدبین است. پوگبا می تواند به عنوان بازیکن آزاد به سیتی بپیوندد اما خرید دی یونگ گران تمام خواهد شد. اگر پپ تصمیم بگیرد دی یونگ را که به ایده های او نزدیک تر است، جذب کند، با بارسا خوشحال خواهد شد که هم از فروش دی یونگ پول زیادی به دست می آورد و هم می تواند سولر، بازیکن سرسخت مورد علاقه ژاوی را به خدمت بگیرد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، فرانکی دی یونگ سه سال پیش از آژاکس به بارسا پیوست، بارتومئو سرمربی وقت بارسا برای جذب او شخصا به آمستردام سفر کرد و در نیم فصل با او قراردادی 75 ساله امضا کرد. دی یونگ فصل را با آژاکس به پایان رساند و در تابستان به بارسلونا اضافه شد اما در سه فصل اخیر هرگز نتوانست بازی های خوب خود را در آژاکس تکرار کند. شرایط در مورد ژاوی متفاوت به نظر می رسید و با وجود تمجید ژاوی از ستاره هلندی و نیاز به حفظ او برای فصل آینده، به نظر نمی رسد دی یونگ آینده ای در بارسا داشته باشد.

اخیرا شایعات زیادی در مورد علاقه منچستریونایتد به جذب دی یونگ منتشر شده است، اما از الان، همه چیز به همین شکل باقی مانده است. اریک تونهاچ، سرمربی آژاکس، دی یونگ را به لیست خرید تابستانی خود اضافه کرده است، اما جذب او آسان نخواهد بود، به خصوص که یونایتد فصل آینده در لیگ قهرمانان اروپا حضور نخواهد داشت و توسط بازیکنان بزرگ وسوسه نمی شود. بارسا حداقل 75 میلیون یورو برای فروش دی یونگ می خواهد و قبلاً کارلوس سولر ستاره والنسیا را به عنوان جانشین او انتخاب کرده است.


سرویس خبر شماره: 1823282 |
18 ارديبهشت 1401 ساعت 16:05 |
4,303 امتیاز خبر|

2نظرات

پوگبا یا دیونگ؟