بارسلونا می خواست به هر نحوی در اوج باشد

رونالد آرائوخو، مدافع جوان بارسلونا مدعی شده است که این تیم با این نتایج نتیجه تلاش خود را در زمین می بیند.

بارسلونا می خواست به هر نحوی در اوج باشد

رونالد آرائوخو گفت: می‌خواستیم امروز به هر ترتیبی برنده شویم و آن سه امتیاز این بازی را کسب کنیم، مهم این بود که به رشد خود ادامه دهیم و به بالای جدول برسیم. ما در این مدت سخت کار کرده ایم و رشد کرده ایم و اکنون نتایج را در زمین می بینیم. پیروزی در بازی امروز برای ادامه روند صعودی بارسلونا در این فصل بسیار مهم بود و ما اکنون کاملا در مسیر درستی قرار داریم.

از روی لوگوی بارسلونا بپرید و هواداران را تشویق کنید؟ من برای باشگاه احترام زیادی قائل هستم، بسیار سپاسگزارم و هر زمان که بتوانم از پا گذاشتن روی لوگوی باشگاه اجتناب می کنم.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1844140
26 سپتامبر 1401 @ 9:25 ب.ظ
2.2 هزار |

1نقطه نظر

رونالد آرائوخو:

ما با فرم خوبی به تعطیلات بازی های داخلی رسیده ایم و ادامه فصل را ادامه خواهیم داد. فکر می کنم اخراج کاملا واضح بود و رابرت لواندوفسکی در آن صحنه در موقعیت تک به تک قرار گرفت. می دانستیم که باید صبور باشیم زیرا آنها عقب نشینی می کنند. گاهی اوقات عملکرد ما ناامید کننده بود، مانند بازی اول مقابل رایو وایکانو، اما وقتی توپ را در اختیار دارید باید صبور باشید و سپس راهی برای باز کردن دروازه حریف پیدا کنید.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بارسلونا امروز در ورزشگاه نوکمپ موفق شد با سه گل الچه را شکست دهد تا در آستانه دربی مادرید بالاتر از رئال مادرید در صدر جدول قرار گیرد. رونالد آرائوخو، مدافع جوان با کیفیت بارسلونا در پایان این دیدار تاکید کرد که آنها در مسیر رشد قرار دارند و این سه امتیاز برای ستاره های این تیم بسیار مهم بود.