بارسلونا پیشنهاد 35 میلیون یورویی منچستریونایتد برای ویتور روکه را رد کرد – اخبار و نقل و انتقالات من یونایتد


گزارش ها حاکی از آن است که منچستریونایتد شاهد رد پیشنهاد برای ویتور روکه مهاجم غول لالیگا بارسلونا بوده است.

گزارشی که در اوایل ماه گذشته توسط The Peoples Person پوشش داده شد، حاکی از آن بود که یونایتد علاقه مند به گرفتن قرضی شوکه کننده برای ستاره مبارز بارسلونا است.

روکه در ماه ژانویه از اتلتیکو پارانائنسه در نیوکمپ با انتقالی که از قبل هماهنگ شده بود به نیوکمپ آمد که در زمان مناسب می تواند به 61 میلیون یورو برسد.

با این حال، روکه زمان خود را با بلوگرانا چندان خوشایند ندیده است. تحت هدایت ژاوی، مهاجم برزیلی در 14 بازی لالیگا تنها 319 دقیقه فرصت داشت. او فقط در دو نوبت شروع کرد و در یک مرحله از مبارزات، برای چهار بازی متوالی کاملاً استفاده نشد.

وضعیت روکه و کمبود زمان بازی باعث واکنش خشمگین ایجنت او شد که ژاوی را متهم به بدرفتاری با موکلش کرد. این ایجنت همچنین اشاره کرد که خروج تابستانی برای روکه در برنامه است.

پیوندها با یونایتد دوباره مطرح شد که متعاقباً مطرح شد که بارسلونا مایل است او را در ازای میسون گرینوود به تیم اریک ده هاگ پیشنهاد دهد.

اکنون یک گزارش جدید ادعا می کند که یونایتد پیشنهادی برای روکه ارائه کرده است، اما بارسا به سرعت از آن عقب نشینی کرد، که تصور می شود پول بیشتری می خواهد.

مشخص است که یونایتد “اولین پیشنهاد” خود را برای این بازیکن 19 ساله ارائه کرده است. شیاطین سرخ علاقه خود را به این بازیکن از دست نداده اند و برای جذب او به اولدترافورد، آماده جدایی 35 میلیون یورویی بودند.

با این حال، خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا، این پیشنهاد را رد کرد زیرا او مشتاق است که تیم کاتالونیا بیشتر پولی را که برای گرفتن او از اتلتیکو پارانائنسه پرداخت کرده‌اند، پس بگیرد.

هانسی فلیک، سرمربی جدید بارسا ظاهرا به باشگاه گفته است که هر پیشنهاد قرضی برای روکه دریافت می کند، “مطالعه” کند.

مشخص نیست که آیا یونایتد برای چنین توافقی آماده است یا خیر.

در همین حال، به نظر می رسد که روکه دلش برای ماندن در کتاب های بارسا و اثبات خود در چشمان فلیک می باشد. اخیراً گزارش شد که او تعطیلات خود را کوتاه کرده و قبلاً به بارسلونا بازگشته تا برای فصل آینده آماده شود.

به غیر از روکه، طلسم های دیگری که ذکر شده در رادار یونایتد هستند عبارتند از: جاشوا زیرکزی (بولونیا)، ویکتور اوسیمن (ناپولی)، ویکتور گیوکرس (اسپورتینگ لیسبون)، ماتئوس کونا (وولوز) و ایوان تونی (برنتفورد).


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.



https://thepeoplesperson.com/2024/06/16/barcelona-turn-down-e35m-offer-from-manchester-united-for-vitor-roque-281698/ منبع: