بارسلونا 1- سویا 0; حمله کن تا گل بزنی!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، جبران نتایج ضعیف در ابتدای فصل پروژه ای است که از مدتی پیش با حضور ژاوی آغاز شد و این مربی جوان با ایجاد تغییری چشمگیر در روند خود روند جمع بندی بسیار خوبی را رقم زد. تیمی که به معنای بازگشت بارسا به کورس قهرمانی است. امشب این تیم پس از پیروزی در 5 بازی آخر خود در لالیگا به سویا رده سوم سفر کرد. این یک مسابقه 6 امتیازی بود و هیچ یک از تیم ها حاضر به حذف امتیاز نشدند.


سرویس خبر شماره: 1817939 |
15 فروردين 1401 در 01:24 |
8,585 |

0نظرات

دو صعود، پاداش ششمین پیروزی متوالی؛

بارسلونا در نیمه دوم با فشار هوادارانش فوتبال بسیار تهاجمی را آغاز کرد. حرکت تکنیکی یک پدر در دقیقه 51 که با دریبل سه بازیکن حریف و ارسال پاس توسط مدافع حریف همراه بود، تکمیل نشد اما به اندازه یک گل، هواداران را به وجد آورد. در میان این حملات، سوی نیز نیم نگاهی به ضدحملات داشت. در دقیقه 63 دروازه بان سویلیا روی ضربه تورس و ضربه سر آرایخو در عرض چند ثانیه دو بار دروازه خودی را نجات داد. بعد از اینکه ضربه ایستگاهی راکیتیچ با اختلاف کمی از کنار دروازه بارسا به بیرون رفت، شاهد موج جدیدی از حملات ژاوی بودیم.

بارسا زیر تشویق بی وقفه تماشاگران دست به هر کاری زد تا دروازه را باز کند. بعد از اینکه شوت از راه دور پیکه توسط دروازه بان سویا و ضربه سر مدافع بارسا از همان کرنر راهی کرنر شد، سرانجام آبی اناری ها قفل دروازه حریف را باز کردند.
دمبله در دقیقه 72 بیرون از محوطه جریمه توپ را به پدرش داد. این بازیکن با تکنیک بالای خود در جریان مسابقه دو مدافع حریف را حذف کرد و با یک ضربه دقیق قفل دروازه سویا را شکست. با درخشش ترشتگن، دقایق پایانی حملات سویا به پایان رسید تا بارسا تنها با یک گل پدرانه در این نبرد حساس باشد. شاگردان ژاوی با ششمین پیروزی متوالی خود، با یک بازی کمتر از اتلتیکو و سویا، 57 امتیازی شدند و با رئال رده دومی لالیگا فاصله گرفتند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

دیدار بارسلونا و سویا از ساعت 23:30 امشب (یکشنبه) در ورزشگاه نیوکمپ آغاز شد. شاگردان ژاوی که با یک بازی کمتر و 54 امتیاز در رده چهارم جدول قرار گرفتند، به دنبال پیروزی مقابل سویا بودند تا امتیاز خود را برای این تیم به ارمغان بیاورند.

نیمه اول بازی بارسا و سویا با وجود حملات تیم میزبان با گلی همراه نبود. شاگردان ژاوی تا آخرین دقیقه آن نیمه به گلزنی ادامه دادند و در دقیقه 41 بعد از به هم خوردن تعادل اوبامیانگ می توانستند پنالتی بزنند اما در میانه اعتراض شدید تماشاگران، سانچر باور نکرد و دستور داد. برای ادامه بازی قبل از پایان نیمه اشتباه مدافع سویا می رفت تا به گل تیمش منجر شود اما میهمان نیز از این اتفاق جان سالم به در برد تا دو تیم با تساوی بدون گل راهی رختکن شوند.

بارسلونا با برتری 1-0 مقابل سویا به رده دوم لالیگا صعود کرد.