بارلا مانند ژاوی برای اینتر است

جرارد دلوفئو، ستاره سابق بارسلونا، نیکولو بارلا، هافبک جوان اینتر را تمجید کرد.

بارلا مانند ژاوی برای اینتر است

جرارد دلوفئو گفت: “سمیر هاندانوویچ دروازه بان بسیار خوب و باتجربه ای است. به یاد دارم که فصل گذشته او یکی از ضربات ایستگاهی من را با واکنشی بسیار خوب مهار کرد. نیکولو بارلا فوق العاده است و من می خواستم از بازی با او پیراهن کنم. بارلا یک گل زد. یک ضربه آزاد عالی برای ما، او یک نماد واقعی است و ژاوی از اینتر.”

بارلا می خواهد موفق شود و اینتر را به اوج برساند. میلان اشکرینیار یکی از سه مدافع برتر سری آ و بازیکن فوق العاده ای است. استفن دی فرای با تجربه است، اما کمی کند است. الساندرو باستونی هم هنوز جوان است اما خوش شانس است که مراحل بلوغ خود را در کنار اشکرینیار طی می کند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اینتر و بارسلونا که پس از دو هفته حضور در لیگ قهرمانان اروپا هر دو با غلبه بر ویکتوریا پلژن و بایرن مونیخ سه امتیازی شده اند، دو بازی متوالی و مهم مقابل یکدیگر خواهند داشت. . جرارد دلوفئو که بازیکن سابق بارسلونا بود و اخیراً با اودینزه برتری مقابل اینتر را تجربه کرده بود در مورد وضعیت بازیکنان این تیم ایتالیایی صحبت کرد.

شرایط خط حمله اینتر؟ روملو لوکاکو هم تیمی سابق من در اورتون بود و کمک زیادی به او کردم. لوکاکو مانند یک هیولا است و شما باید این بازیکن را کنترل کنید زیرا او یک مهاجم متولد شده است. لائوتارو مارتینز یکی از بهترین مهاجمان سری آ است و برای هر توپی می جنگد و ادین ژکو یک مهاجم فوق العاده است.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1845579
06 مهر 1401 ساعت 15:15
1.1 هزار |

0نقطه نظر

جرارد دلوفئو: