بازوبند کاپیتانی گریزمان و انتظار خالی شد

کیلیان امباپه پس از خداحافظی هوگو لوریس و پس از شایعات طولانی بازوبند کاپیتانی تیم فرانسه را بر بازو خواهد بست. دیدیه دشان به این نتیجه رسید که این انتخاب برای چند سال آینده به نفع تیم خواهد بود و اگرچه دیگران آنتوان گریزمان را ترجیح دادند، دشان نظر خود را در مورد امباپه داشت. ستاره 32 ساله اتلتیکو مادرید تقریباً 10 سال است که یک بازیکن ثابت بوده و خود را کاپیتان بعدی فرانسه می داند. به گزارش RMC Sport، گریزمان از انتخاب دشان ناامید و ناراحت است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دیدیه دشان به تازگی کیلیان امباپه را به عنوان کاپیتان جدید تیم فرانسه انتخاب کرده است که باعث ناراحتی آنتوان گریزمان شده است. اما واکنش گریزمان به این تصمیم چندان خوب نبود و به گفته امانوئل پتی، رفتاری کودکانه بود.

امانوئل پتی گفت: “می توانم درک کنم که او ناامید شده است و احساس می کنم گریزمان بعد از خداحافظی رافائل واران و لوریس منتظر بود تا بازوبند را ببندد. گریزمان در ذهن خود فکر می کند که او مناسب ترین فرد برای کاپیتان بعدی است. این اتفاق افتاد. این چیزی است که باید به طور طبیعی برای یک بازیکن اتفاق بیفتد. اما این واکنش گریزمان است که نشان می دهد نباید به او بازوبند داده شود.”

1781193

ممکن است در ماه های آینده در انتظار رختکن تیم فرانسوی حاشیه بزرگی وجود داشته باشد.

بازوبند کاپیتانی گریزمان و انتظار خالی شد

گریزمان کاپیتان جدید و دوم تیم است و باید زیر سایه هم تیمی جوانش باشد. آیا این شروع جنگ رهبران در تیم فرانسه است؟



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1896991
آوریل 02, 1402 در 12:54 ب.ظ
687

0نقطه نظر

کاپیتان خوب کی بود؟

اما این استدلال ژروم روتن را قانع نکرد و او معتقد است که گریزمان حق داشت ناراحت شود. بازیکنی که امروز بیشترین ارتباط را با مربی دارد آنتوان گریزمان است. من نشنیدم که گریزمان بگوید وقتی لوریس در رختکن بود می خواستم کاپیتان شوم. او باید با دیدیه دشان صحبت می کرد زیرا رفتار طبیعی برای گریزمان بود. با این حال، دشان به نفع کیلیان امباپه تصمیم گرفت.