بازگشت آلیسون، الکساندر-آرنولد و دیگران قبل از درگیری سیتی – آخرین اخبار LFC – لیورپول

تعدادی از بازیکنان لیورپول که در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی شکست خوردند امروز به تمرینات مرسی ساید بازگشتند.

اخبار باشگاه لیورپول

دوحه، قطر - شنبه، 10 دسامبر 2022: ولید رگراگی (L) سرمربی مراکش پس از بازی یک چهارم نهایی جام جهانی فوتبال قطر 2022 بین مراکش و پرتغال در ورزشگاه الثوماما، عنوان سفیان امرابات را در آغوش می‌گیرد.  مراکش 1-0 پیروز شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

  • را لیورپول اکوپل گورست می گوید که قرمزها پیش توافقی برای جذب انزو فرناندز ندارند، اما اضافه می کند که این بدان معنا نیست که باشگاه علاقه ای به این بازیکن ندارد.
  • در جاهای دیگر، گزارش ها در فرانسه همچنان حاکی از علاقه لیورپول به سوفیان امرابات است پا مرکاتوسانتی آونا مدعی است که کلوپ قبلاً با نماینده این بازیکن ملاقات کرده است
  • یکی از شایعات لیورپول که باید رد شود این است ایمیل روزانهآخرین گزارش که باشگاه را با قرارداد قرضی برای وستون مک کنی از یوونتوس مرتبط می کند، اما در اینجا توضیح می دهیم که چرا این انتقال غیرممکن است.

در همین حال، ابراهیما کوناته، اکنون احتمالاً حداقل یک هفته پس از شکست فرانسه مقابل آرژانتین در فینال جام جهانی، مرخصی خواهد گرفت، به این معنی که او به احتمال زیاد در 30 دسامبر برابر لستر بازمی گردد.

دیر، دیر، درام #در این روز در سال 2016؟

کالوین رمزی که هفته گذشته چند جلسه تمرینی در دبی را از دست داد و در ترکیب تیم برای رویارویی با میلان حضور نداشت نیز به تمرینات بازگشت اما کورتیس جونز همچنان غایب است.

– لیورپول اف سی (@LFC) 19 دسامبر 2022

آلیسون و فابینیو دو برزیلی هر دو بازگشته اند، الکساندر-آرنولد و هندرسون هم بازگشته اند. اما به نظر می رسد که ویرجیل ون دایک مرخصی بیشتری داشته باشد.



https://www.thisisanfield.com/2022/12/alisson-alexander-arnold-others-return-before-city-clash-latest-lfc-news/ منبع:

  • وضعیت لیونل مسی به عنوان بهترین بازیکن تاریخ روز یکشنبه با قهرمانی آرژانتین در جام جهانی مشخص شد و لوئیس دیاز در میان تمجیدهای پر از تمجیدها قرار گرفت.

خوش آمدید، بچه ها!

پس از آن بازی، کلوپ همچنین پیشنهاد کرد که ویرجیل فن دایک در این بازی نقشی نداشته باشد، اما شما امیدوارید که او به موقع بازگردد تا برای بازی مقابل استون ویلا در Boxing Day در دسترس باشد.

  • انتظار می‌رود لیورپول برای فصل 2023/24 لباس سوم خود را به رنگ بنفش فضایی بپوشد، با طرح پیش‌بینی‌شده جدیدی که احتمالا بین هواداران اختلاف خواهد داشت.
  • دیووک اوریگی در حال حاضر برای خروج از آث میلان تبلیغ می شود، زیرا شروع زندگی او در سری آ با یک سری مصدومیت همراه بود.
  • لوک چمبرز پس از اینکه در سفر تیم اصلی به دبی تحت تاثیر قرار داد، می‌گوید که مطمئن است در موقعیت جدیدی که کلوپ به او توصیه کرده است در آن پیشرفت کند.

داروین نونز که هفته گذشته در این زمان در دبی به تیم لیورپول پیوست، مطمئناً در دسترس خواهد بود و یورگن کلوپ همگی تایید کرده است که قبل از زدن دو گل در بازی دوستانه قرمزها مقابل آث میلان در روز جمعه، شروع خواهد کرد.

خوش برگشتی، @Alissonbecker ? pic.twitter.com/Z8m8VEGKXx