بازگشت استقلال به آسیا در گرو دفاع شدید AFC است!

وی در ادامه تصریح کرد: بحث تحریم بحث قابل قبولی است و اگر حمایت کافی باشد می توان کاری کرد. AFC یک بازیکن فوتبال است و فوتبال را برای همیشه قبول دارد. او می خواهد مردم خوب باشند و عاشق فوتبال باشند. آنها نمی خواهند طرفداران و مردم را تنبیه کنند، اما ما باید از استدلال منطقی استفاده کنیم تا آنها را قبول کنند.

کاظم علیایی می گوید اگر استقلال بتواند دفاعی مناسب و منطقی در کنفدراسیون فوتبال آسیا داشته باشد، می تواند به لیگ قهرمانان آسیا بازگردد.

بازگشت استقلال به آسیا در گرو دفاع شدید AFC است!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کاظم علیایی یکی از اعضای کمیته مقدماتی صدور مجوز حرفه ای فدراسیون فوتبال در یک برنامه تلویزیونی از احتمال بازگشت استقلال به لیگ قهرمانان آسیا در یک مورد خبر داد.


سرویس خبر شماره: 1940008
05 ژوئن 1402 در 13:07 |
6.8K امتیاز خبر|

2نقطه نظر

با اعلام عضو کمیسیون قبل از صدور پروانه حرفه ای

اولیا در پایان ضمن تاکید بر موضع خود گفت: دنیا می داند که ما تحریم هستیم بهترین استدلال آقای فیفا و AFC است چرا به باشگاه های ما پول نمی دهید؟ حالا باید از خودمان خوب دفاع کنیم تا شرایط خوبی برای ملت ایجاد کنیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

وی در این خصوص گفت: این ظرفیت وجود دارد که استقلال، آلومینیوم اراک و حتی هواداران با اصلاح ساختار به لیگ قهرمانان بازگردند. در مورد بحث مالی استقلال هم باید بگویم که فیفا و AFC به باشگاه ها و فدراسیون ایران بدهکار هستند و به دلیل تحریم ها نمی توانند این بدهی را پرداخت کنند. چرا نتوانستیم بدهی یک غریبه را به موقع پرداخت کنیم؟ 3-4 سال پیش هم همین اتفاق افتاد و استقلالی ها نتوانستند پول پروپیچ را پرداخت کنند، موافقت کردند و به دلیل تحریم نمی توانم پول این بازیکن را مستقیم به بانک بفرستم.