بازگشت بازیکن جنجالی به تمرینات/ حتی زنان هم نتوانستند…

پس از صدور حکم، گرین‌وود بیانیه‌ای منتشر کرد و گفت: «خوشحالم که این پرونده به پایان رسیده است و می‌خواهم از خانواده، عزیزان و دوستانم برای حمایت‌شان تشکر کنم. حرف دیگری وجود ندارد.»

پس از رد اتهامات تجاوز جنسی، میسون گرینوود می تواند دوباره برای منچستریونایتد بازی کند

به گزارش اتلتیک، باشگاه لیگ برتری پیشنهادات تیم های ترکیه ای برای جذب این بازیکن 21 ساله را رد کرده است. این نشان می دهد که باشگاه می تواند راه را برای بازگشت او هموار کند. و به گفته منابع نزدیک به این بازیکن، گرینوود برای بازی مجدد در منچستریونایتد آماده هر کاری است.

فارغ التحصیل آکادمی یونایتد که در 129 بازی برای این باشگاه 35 گل به ثمر رسانده است، هم اکنون در کارینگتون تمرین می کند. انتظار می رود که گرین وود به توصیه باشگاه به زودی در یک مصاحبه تلویزیونی ظاهر شود.

اما گرین وود همچنان با تحقیقات داخلی باشگاه مواجه است و مقامات یونایتد هنوز تصمیمی در مورد ماندن یا رفتن او ندارند. این ستاره تا سال 2025 هفته ای 70 هزار پوند با این باشگاه قرارداد دارد اما تا زمانی که تحقیقات تکمیل نشود، به میدان نخواهد رفت. از زمانی که اتهامات علیه او رفع شد، او بارها با سران منچستریونایتد ملاقات کرده است. طبق گزارش تایمز، ظاهراً تیم در مورد بازگشت این بازیکن اختلاف نظر دارد. و تیم زنان یونایتد نیز علنا ​​مخالفت خود را با بازگشت گرینوود به اولدترافورد ابراز کرده است.

این مطلب را هم بخوانید: شرایط بازگشت بازیکنی که نامزدش را کتک زد!/ زنان مخالف هستند اما…



سرویس اخبار فوتبال خارجی

گرین وود از ژانویه 2022، زمانی که شیاطین سرخ وستهم را در اولدترافورد شکست دادند، بازی نکرده است. او اواخر همان ماه دستگیر شد و در ماه اکتبر به اتهام تلاش برای تجاوز جنسی، تجاوز باعث آسیب بدنی و رفتار کنترلی متهم شد. به دلیل انصراف شاهدان و فقدان شواهد دیگر، پرونده مختومه شد و گرینوود آزاد شد.