بازگشت باشگاه راه آهن به فوتبال ایران

اما اکنون به نظر می رسد همکاری چند نفر و گروه امیدها را برای بازگشت راه آهن افزایش داده است. به نوشته روابط عمومی راه آهن، اکنون پس از گذشت حدود 5 سال، با تلاش پیشکسوتان این باشگاه و مدیران مجموعه راه آهن، حمایت های ویژه جناب آقای امیر قلعه نویی، پیگیری های آقای ایرج صائلی و مجتبی محرمی به سرپرستی مهرداد عرب و بابک محمدی راه آهن بار دوباره شروع به کار کرد.

کمپ اختصاصی باشگاه راه آهن اکباتان دارای دو زمین تمرینی چمن مصنوعی و طبیعی و یک ورزشگاه نوستالژیک است که سال ها میزبان بسیاری از بزرگان فوتبال ایران بوده است.

باشگاه راه آهن در نظر دارد با برگزاری آزمون استعدادیابی به طور رسمی به فوتبال ایران بازگردد.

بازگشت باشگاه راه آهن به فوتبال ایران

به گزارش “مجله اخبار فوتبال” و به نقل از روابط عمومی باشگاه راه آهن تهران، این باشگاه یکی از اولین باشگاه های فوتبال ایران و یکی از قدیمی ترین باشگاه های فوتبال ایران است که به طور مستمر در فوتبال تهران و تهران حضور داشته است. ایران. اما راه آهن در لیگ پانزدهم به لیگ یک سقوط کرد و سپس در شرایط اسفباری مسیر انحلال را طی کرد.

از سرگیری فعالیت این باشگاه با برگزاری فراخوان استعدادیابی زیر 16 سال از سراسر کشور با حضور پیشکسوتان راه آهن و استعدادیابان فدراسیون فوتبال و بزرگان فوتبال کشور انجام می شود. کشور در اردوگاه ویژه راه آهن اکباتان.

راه آهن یکی از باشگاه هایی است که به گفته بسیاری از مربیان فوتبال ایران جزو باشگاه های تولید کننده فوتبالیست ایرانی است و افرادی مانند رامین رضاییان از این تیم نیز به فوتبال ایران و تیم ملی معرفی شدند.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1941465
12 ژوئن 1402 ساعت 03:00
15.9 هزار |

0نقطه نظر