بازگشت بحران به اسپانیا: سرپرست فدراسیون تعلیق شد!


کد اطلاعات: 2055294
27 جولای 1403 ساعت 01:58
2.6 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

دادگاه بین المللی ورزش (CAS) پدرو روچا، رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا را به مدت دو سال محروم کرد و فوتبال این کشور را پس از یک سکون کوتاه وارد بحران جدیدی کرد.

بازگشت بحران به اسپانیا: رئیس فدراسیون تعلیق شد!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دلیل این محرومیت برکناری اندرو کمپس، دبیرکل و مغز متفکر فدراسیون بود و دادگاه با سوء استفاده از این اتفاق، سرپرست فدراسیون را تعلیق کرد.

علاوه بر این، او 33 هزار یورو جریمه خواهد شد. این خبر تنها دو روز پس از قهرمانی تیم مردان در مسابقات یورو 2024 آلمان اعلام شد.

2054897

هیئت منصفه با توجه به اینکه رئیس فدراسیون در دوران مسئولیت خود به عنوان رئیس کمیته راهبری مرتکب سه تخلف بسیار شدید شده بود، 6 سال محرومیت از وی درخواست می کرد. دو مورد اخراج اندرو کمپس بدون مجوز. دو پرونده دیگر به دلیل دخالت در قرارداد با یک مشاور حقوقی خارجی و دو پرونده نیز به دلیل ردیابی قوی در پرونده لوئیس روبیالس بود که در دادگاه شماره 4 ماجاداهوندا مورد بررسی قرار گرفت.

در هر سه مورد، این بحث مطرح شد که پدرو روشا به تنهایی تصمیم می گرفت و از اختیارات خود سوء استفاده می کرد، اگرچه برخی از آنها بعداً توسط کمیته مدیریت تایید شد.

اکنون که هرج و مرج به فوتبال اسپانیا و فدراسیون آن بازگشته است، زمان تشکیل کمیته هماهنگی برای نظارت بر فوتبال این کشور و همچنین مدیریت انتخابات فدراسیون جدید (شهریور) فرا رسیده است.

مجله اخبار فوتبال خارجی