بازگشت حسین زاده به استقلال هرگز اتفاق نخواهد افتاد

بندي در قرارداد حسين زاده وجود داشت كه با پرداخت 250 هزار دلار مي تواند از استقلال جدا شود و او نيز بر اساس همين موضوع به بلژيك سفر كرد، اما با وجود گذشت يك ماه، گفت هنوز رقمي در حساب آبي ها موجود است. نشسته نیست


سرویس خبر شماره: 1837669
20 مرداد 1401 ساعت 12:21 |
3.4K |

2نقطه نظر

پول شارلوا به زودی در حساب آبی

به این ترتیب ورود حسین زاده به شارلوا قطعی است و این تیم بلژیکی منتظر تایید نهایی واریز مبلغ 250 هزار دلاری به حساب استقلال است تا قرارداد این وینگر جوان را به طور رسمی اعلام کند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

چند روز پیش یکی از رسانه های بلژیکی از سختی های شارلوا در پرداخت این مبلغ صحبت می کرد و شایعاتی مبنی بر احتمال بازگشت حسین زاده به استقلال به گوش می رسید که البته صحت ندارد.

بر خلاف برخی شایعات در فضای مجازی، امیرحسین حسین زاده بازیکن شارلوا است و دیگر به استقلال باز نخواهد گشت.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اولین خرید تابستانی فرهاد مجیدی در فصل گذشته امیرحسین حسین زاده بود. بازیکن جوانی که از سایپا به استقلال آمد و چهره شد. درخشش این بازیکن در لیگ گذشته باشگاه شارلوا را به جذب این بازیکن سوق داد و در نهایت این وینگر جوان راهی بلژیک شد.

به گفته مدیر برنامه های حسین زاده، شارلوا توانسته مبلغ بند فسخ این بازیکن را به حساب استقلال واریز کند و حالا این که 250 هزار دلار اعلام شده چه زمانی و چه زمانی به حساب آبی ها خواهد رفت.