بازگشت رویایی ستاره فرانسوی به خانه (عکس)


این مهاجم فرانسوی پس از پایان این دیدار به خبرنگاران گفت: همچنان ترس از دست دادن امتیاز در پایان بازی در این تیم وجود دارد. ما هنوز مطمئن نیستیم که بازی را ببریم و نمی توانیم با اعتماد به نفس بازی کنیم. خیلی خوشحالم که گل زدم. سعی کردم تا جایی که امکان دارد هم تیمی هایم را در جریان بگذارم. ما با تمام وجودمان بازی کردیم و پتانسیل بالایی برای ادامه فصل داریم.”



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1837001
15 اوت 1401 ساعت 11:40
2.8K امتیاز خبر|

0نقطه نظر


لاکازت در کنسرواتوار لیون بزرگ شد و بین سال های 2010 تا 2017 در این تیم بازی کرد و سپس این تیم را به مقصد آرسنال ترک کرد تا به مدت 5 سال در این تیم بازی کند و حالا به لیگ فرانسه بازگشته است.
او در بازی دیشب به دلیل درگیری با بازیکن حریف روی صحنه به دلیل خطا روی یکی از هم تیمی هایش کارت زرد دریافت کرد تا برای خودش کامبکی جالب و هیجان انگیز رقم بزند.

الکساندر لاکازت ستاره لیون بازگشت خود به این باشگاه را به بهترین شکل ممکن جشن گرفت.

به گزارش “ورزه سه”، لیون شب گذشته در چارچوب هفته اول رقابت های قهرمانی فرانسه به مصاف آژاکسیو رفت و با نتیجه 1-2 مقابل این تیم به برتری رسید.
لاکازت که پس از پایان قراردادش در پنجره نقل و انتقالات تابستانی از آرسنال جدا شد و به لیون بازگشت، ستاره تیمش در آن بازی بود و سهم زیادی در کسب سه امتیاز اول این فصل داشت.
این ستاره فرانسوی در دقیقه 12 این بازی موفق شد گل اول تیمش و اولین گل این دیدار را به تته، وینگر برزیلی لیون پاس بدهد.
پس از آن تنها ده دقیقه طول کشید تا لاکازت پس از بازگشت به این تیم گل دوم و اولین گل خود را به ثمر رساند و بازی را 0-2 به سود لیون کرد.