بازگشت زودهنگام پوچتینو به تمرینات منتفی است

در همین حال، مدیران نایس کار خود را با لوسین فاور در تابستان امسال آغاز کردند. قبل از آن گوتیه هدایت نیس را بر عهده داشت. اکیپ امروز مدعی شد که پس از مذاکره با فاوره، مسئولان نیس نتوانستند با فاوره برای فسخ قراردادش به توافق برسند و سرمربی سوئیسی خواهان غرامت سنگینی است. امروز فاوره به بازیکنانش گفت که می‌ماند و این موضوع را با لبخند در چهره خبرنگاران و عکاسان تایید کرد. به همین دلیل مذاکرات با پوچتینو متوقف شده و باید فعلا حضور او در نیس منتفی شود.



مجله اخبار فوتبال خارجی

پس از شکست مذاکرات نیس و لوسین فاور برای شکستن قرارداد، حضور مائوریسیو پوچتینو نیز در این باشگاه منتفی شد.

بازگشت زودهنگام پوچتینو به تمرینات منتفی است

دو روز پیش فوت مرکاتو اعلام کرد که این مربی آرژانتینی آماده سفر به جنوب فرانسه و آغاز مذاکرات برای قبول مدیریت نیس است. نیس پس از هشت هفته حضور در لیگ 1 فرانسه در رده سیزدهم قرار دارد و نتایج تیم تحت هدایت لوسین فاور خوب نیست.


سرویس خبر شماره: 1844884
31 سپتامبر 1401 در 03:18 ب.ظ
1.7 هزار |

1نقطه نظر

فاور در نیس می ماند

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مائوریسیو پوچتینو در پایان فصل گذشته پاری سن ژرمن را ترک کرد و جای خود را روی نیمکت این تیم به کریستوف گوتیه واگذار کرد. این تصمیم در حالی گرفته شد که او موفق شد جام قهرمانی لیگ فرانسه را به این تیم بازگرداند اما عدم موفقیت در لیگ قهرمانان اروپا که ادعای اصلی سران پاری سن ژرمن بود باعث برکناری این مربی شد.