بازگشت مهاجم مصدوم به تمرین پرسپولیس (تصویر)

فصل گذشته عیسی به بازی با شهر خودرو که در دی ماه 1400 برگزار شد رفت، رامین را با مصدومیت رباط صلیبی به تلخی رها کرد، اما چند ماهی طول کشید تا عیسی قبول کرد که این کار را نکرد، چاره ای جز عمل جراحی نداشت. .

در زمان غیبت عیسی، پرسپولیس تلاش های زیادی برای جذب مهاجم انجام داد و در نهایت یورگن لوکادیا و شیخ دیابات وارد زمین شدند. آل کثیر که حالا پس از چند ماه به تمرینات پرسپولیس بازگشته امیدوار است با جلب رضایت کادرفنی و تمدید قرارداد دوباره با قرمزپوشان پایتخت ارتباط برقرار کند.

آل کثیر، مهاجم مصدوم پرسپولیس پس از ماه ها لباس تمرینی تیم محبوبش را بر تن کرد.

بازگشت مهاجم مصدوم به تمرین پرسپولیس (تصویر)


سرویس خبر شماره: 1845174
03 مهر 1401 ساعت 08:37 |
7K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

عیسی کثیر با طرح ضربدری بازگشت.

اما این مهاجم جنوبی سعی کرد با تقویت عضلات خود به تمرینات جمعی بازگردد اما یحیی گل محمدی و کادر پزشکی سرخ ها هرگز چنین اجازه ای به او ندادند تا اینکه سرانجام در اردیبهشت 1401 عیسی زانویش را به تیغ جراح سپرد.

لیست پرسپولیس همچنان خالی است و هیچ مشکلی برای تمدید قرارداد با عیسی آل کثیر وجود ندارد. باید دید این مهاجم چه زمانی می تواند در زمین حاضر شود.



مجله اخبار فوتبال داخلی

اما آل کثیر به دلیل شادی گلش با محرومیت سنگین 6 ماهه مواجه شد و بازی در نیمه نهایی و فینال را از دست داد. او پس از پایان محرومیتش به لیست آن تیم بازگشت و با به ثمر رساندن گل سه امتیازی دربی، محبوبیت خود را نزد هواداران پرسپولیس افزایش داد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، عیسی آل کثیر روزهای بی نظیری را در پرسپولیس سپری کرد. او قبل از شروع لیگ بیستم و لیگ قهرمانان آسیا برای اولین بار با پیراهن پرسپولیس به میدان رفت. درخشش در آسیا و به ثمر رساندن گل های حیاتی او را خیلی سریع محبوب کرد.