بازگشت نام میسون گرینوود به لیست تیم یونایتد

منچستریونایتد اعلام کرد که گرین وود پس از دستگیری او به حالت تعلیق درآمده است. باشگاه در بیانیه ای اعلام کرد: میسون گرینوود تا اطلاع ثانوی در تمرینات یونایتد شرکت نخواهد کرد و در مسابقات ما شرکت نخواهد کرد. شیاطین سرخ همچنین تمام ارجاعات به گرین وود را از فروشگاه های رسمی باشگاه حذف کرده اند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، میسون گرینوود، ستاره تیم ملی انگلیس، چند ماه پیش به دلیل متهم شدن به تجاوز و تعرض به نامزدش، از باشگاهش منچستریونایتد محروم شد، اما امروز دادگاهی در منچستر او را از تمامی اتهامات تبرئه کرد. انجام داد

این ستاره 21 ساله انگلیسی اولین بار در ژانویه 2022 دستگیر شد و پس از مدتی با قرار وثیقه آزاد شد اما به دلیل نقض قوانین آزادی مشروط مجددا دستگیر و زندانی شد. وقتی امروز حکم تبرئه گرینوود اعلام شد، هواداران او خوشبین بودند که ستاره آینده دار انگلیس بتواند فوتبالش را از سر بگیرد.

1797678


سرویس خبر شماره: 1868274
13 فوریه 1401 در 23:18
26.9 هزار امتیاز خبر|

15نقطه نظر

پس از تبرئه شدن از اتهامات تجاوز جنسی

با وجود این اعلام، چیزی که هواداران گرین وود را خوشحال می کند این است که نام میسون گرینوود بار دیگر در سایت رسمی منچستریونایتد در لیست بازیکنان دیده می شود.

1797679
نام میسون گرینوود امشب به لیست تیم یونایتد بازگشت

در حالی که هواداران یونایتد متعجب بودند که آیا گرینوود فوراً آماده بازی خواهد شد یا خیر، باشگاه امروز بیانیه ای منتشر کرد و گفت: “به منچستریونایتد توصیه شده است که دادگاه منچستر سیتی تمام اتهامات علیه میسون گرین وود را لغو کرده است. ما در باشگاه نیز این روند را آغاز خواهیم کرد. در حال بررسی این موضوع است و تا زمانی که این روند کامل نشود، در مورد آن صحبت نخواهیم کرد.”

آخرین بازی این مرد انگلیسی برای یونایتد در 22 ژانویه 2022 و در پیروزی 1-0 شیاطین سرخ مقابل وستهم انجام شد. او تاکنون 129 بازی برای یونایتد انجام داده و 35 گل به ثمر رسانده است. گرین وود محصول آکادمی این باشگاه است. اولین بازی رسمی او برای شیاطین سرخ در لیگ قهرمانان اروپا مقابل پاری سن ژرمن در سال 2019 انجام شد. گرینوود در آن زمان 17 سال داشت.



مجله اخبار فوتبال خارجی

پس از اعلام تبرئه میسون گرینوود از اتهامات تجاوز جنسی و تجاوز، هواداران منچستریونایتد به دنبال پاسخی هستند که آیا او می‌تواند فوراً به تیم خود بازگردد و با پیراهن یونایتد بازی کند یا خیر.

بازگشت نام میسون گرینوود به لیست تیم یونایتد