بازگشت نگران کننده سانه به کمپ تمرینی بایرن

لروی سانه در نهایت به دستور مدیر تناسب اندام بایرن مونیخ به مدت 15 دقیقه وارد زمین شد تا اینکه کاملا از هوش رفت. اما دلیل این تنبیه ستاره آلمانی بیارنه چه بود؟ بعد از اینکه مشخص شد نام سانه توسط هانسی فلیک در لیست تیم ملی آلمان قرار نگرفته است، او بدون اطلاع باشگاهش مونیخ را ترک کرد و به انگلیس سفر کرد تا یک هفته در کنار همسر و فرزندانش باشد.

1836092

دو ستاره دیگر بایرن مونیخ که بایرن را برای حضور در تیم های ملی خود ترک نکردند، توماس مولر و بونا سار نیز در این تمرینات همراه سانه بودند. پروفسور هولگر برویچ، مدیر تربیت بدنی بایرن مونیخ، همزمان با یک پرش و ضربه سر، از چهار مانع استفاده کرد تا سانه و دو بازیکن دیگر بایرن را با انواع اسپرینت ها و دویدن های استقامتی خسته کند.

1836091

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، لروی سانه ستاره آلمانی بایرن مونیخ پس از یک هفته بدون حضور در تمرین بایرن مونیخ، صبح امروز بامداد امروز وارد مجموعه تمرینی این تیم در سبنر استراسه شد و بلافاصله متوجه شد که این تمرین برای او آسان نخواهد بود. تبدیل شد.

متأسفانه سانه به محض ورود به کمپ تمرینی بایرن، باران شدیدی در مونیخ شروع به باریدن کرد. انجام حرکت سخت ورزشی در زمین به دستور کادر فنی با وجود بارندگی و باد شدید و دمای 2 درجه سانتیگراد شرایط عجیبی را برای این ستاره آلمانی ایجاد کرده بود. آموزش برای سانه عملا به شکنجه تبدیل شده است.

1836090


سرویس خبر شماره: 1897778
7 آوریل 1402 @ 9:55 ب.ظ
4.6 هزار |

0نقطه نظر

تنبیه بایرن برای ستاره بدشانس: بدنسازی با سخت کوشی!

غیبت غیرموجه او در این مدت باعث عصبانیت کارکنان بایرن مونیخ شد و آنها تصمیم گرفتند پس از بازگشت لروی سانه را با یک جلسه آمادگی جسمانی ویژه زیر نظر مربی سخت گیر خود تنبیه کنند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

لروی سانه که هفته گذشته را برای دیدار با همسر و فرزندانش در انگلیس گذراند و در تمرینات بایرن غایب بود، در بازگشت به تمرینات تیمی با استقبال شدید کادر فنی مواجه شد.

بازگشت نگران کننده سانه به کمپ تمرینی بایرن