بازگشت همزمان دو بازیکن تاثیرگذار به ترکیب استقلال

استقلال پنجشنبه هفته جاری در هفته دوم بازی برگشت در ورزشگاه آزادی میزبان تیم ملوان خواهد بود.

بازگشت همزمان دو بازیکن تاثیرگذار به ترکیب استقلال


سرویس خبر شماره: 1866524
04 فوریه 1401 در 2:50 ب.ظ
4.3K امتیاز خبر|

1نقطه نظر

یکی از این بازیکنان عارف غلامی است که در قلب خط دفاعی و در کنار سیلوا مهره موثر و ثابت استقلال بود. او در تعطیلات زمستانی در بازی دوستانه با هواداران مصدوم شد و پس از دیدار با نساجی برای اولین بار در ترکیب استقلال مقابل ملوان به میدان می رود. به عقیده بسیاری از کارشناسان فوتبال، عدم حضور عارف غلامی در ترکیب استقلال، توانایی این تیم را برای بازی از عقب کاهش داده است و با بازگشت این بازیکن به ترکیب به نظر می رسد این تیم در مرحله پایانی عملکرد بهتری داشته باشد. جالب اینکه در بازی رفت دو تیم در انزلی، عارف غلامی یکی از گل های تیمش را از روی ضربه ایستگاهی به ثمر رساند.

1794700

یکی دیگر از بازیکنانی که حضورش در لیست استقلال شرایط را برای آبی ها بهتر می کند، آرش رضاوند است که انتظار می رود از ابتدا در ترکیب این تیم مقابل ملوان حضور داشته باشد چرا که در روزهای پایانی تمرین استقلال، ندیده ایم کاری انجام دهد. کاهش درد زانو او اقدامات درمانی را انجام دهد. با حضور آرش رضاوند در ترکیب استقلال، این تیم با توجه به اینکه هافبک رو به جلو است، عملکرد بهتری در فاز هجومی خواهد داشت. آرش رضوند در دربی مصدوم شد و غیبت او باعث شد تا ریکاردو ساپینتو با ایده پردازی این تیم را در میانه میدان به زمین بفرستد.

حضور روزبه کسمی در ترکیب استقلال قطعی است. این بازیکن به سپاهان 4 هشدار داد. با حضور این بازیکنان استقلالی ها در یک قدمی قهرمانی در سوپرجام و بازی در سایه پرسپولیس در لیگ برتر هستند. البته استقلال برای این دیدار یکی دو غایب خواهد داشت. گفته می شود سیدحسین حسینی، محمدحسین مرادمند و مهدی مهدی پور آمادگی کاملی برای این بازی ندارند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ریکاردو ساپینتو قطعا استقلال را با ترکیبی متفاوت نسبت به سپاهان وارد زمین خواهد کرد زیرا برخی از بازیکنان کلیدی استقلال آماده بازگشت به این تیم هستند.