بازگشت پرسپولیس به بازار با ستاره محبوب!


سرویس خبر شماره: 2055277
27 ژوئیه 1403 در 3:55 ق.ظ.
3.1 هزار امتیاز خبر|

دهنقطه نظر

بهترین خرید برای Garrido

باشگاه پرسپولیس که به مذاکرات خود با علی علیپور ادامه می دهد با این بازیکن به توافق رسیده است.

بازگشت پرسپولیس به بازار با ستاره محبوب!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پرسپولیس که در نقل و انتقالات تابستانی نتوانست هوادارانش را راضی کند و تاکنون فقط ایوب العمود، مدافع مراکشی را به خدمت گرفته است، همچنان برنامه های نقل و انتقالاتی خود را دنبال می کند و به دنبال تقویت تیمش است. برای فصل آینده

از زمان پایان قرارداد علی علیپور با باشگاه ژیل ویسنته و شروع فصل تابستان، سران باشگاه پرسپولیس مذاکرات خود را با مهاجم سابق خود آغاز کرده و در تلاش بودند تا برای فصل آینده با او قرارداد امضا کنند.

2030325

در همین حال اخباری مبنی بر مذاکره باشگاه استقلال با علیپور و همچنین پیشنهاد چند باشگاه اماراتی و پرتغالی به این بازیکن به گوش می رسید اما خبر می رسد که او در نهایت با سران باشگاه پرسپولیس برای بازگشت به این تیم به توافق اولیه رسیده است. . از قرمزها تیم ملحق خواهد شد.

قرارداد اولیه بین طرفین در این شرایط منعقد شد. در ابتدا به نظر می رسید شرایط باشگاه پرسپولیس و سقف قرارداد 20 میلیاردی این باشگاه می تواند مانع از بازگشت این بازیکن به جمع سرخ ها شود.

با این شرایط، علی علیپور می تواند فردا قرارداد خود را با ارتش سرخ نهایی کند و رسما به این تیم بپیوندد تا با هدایت گاریدو، سرمربی جدید پرسپولیس فوتبال خود را در فصل آینده ادامه دهد.

1896648

نکته جالب در مورد علیپور این است که او در 18 سالگی به پرسپولیس پیوست و توانست با این تیم قهرمان لیگ برتر شود، در فینال آسیا شرکت کند و آقای گلی لیگ برتر را تجربه کند.

علیپور رکورد 19 گل در یک فصل را در لیگ هفدهم به ثبت رساند که بالاترین گل آقای گلی در پرسپولیس است.

او در پایان لیگ نوزدهم اردوی پرسپولیس را ترک کرد و به لیگ پرتغال پیوست اما حالا در آستانه بازگشت است.

پرسپولیس در حال حاضر عیسی آل کثیر و مهدی عبدی را در خط حمله دارد و در صورت بازگشت علی علیپور پرونده جذب مهاجم خارجی برای این تیم بسته می شود.

مجله اخبار فوتبال داخلی