بازگشت یاغی پرسپولیس به استقلال منتفی شد/ ایشان می خواست در فوتبال اروپا حضور داشته باشد

محمدحسین زرندی ابتدا به مهدی قیدی اشاره کرد و گفت: پس از مذاکره و توافق برای بازگشت مهدی قیدی، اقدامات لازم برای صدور ITC وی انجام شده و منتظر تایید فدراسیون فوتبال امارات هستیم. خیلی امیدواریم ITC قائدی به زودی آزاد شود و این بازیکن بتواند برای استقلال بازی کند.

وی در خصوص محمد محبی نیز گفت: پس از نهایی شدن انتقال محمد محبی به استقلال و امضای قرارداد، منتظر تایید فدراسیون فوتبال پرتغال برای صدور ITC هستیم و اقدامات لازم را انجام داده ایم. تمام تلاش خود را می کنیم و امیدواریم محبی به بازی ملوان برسد.

معاون ارتباطات باشگاه استقلال در خصوص جدایی امیرحسین حسین زاده نیز گفت: حسین زاده از سال گذشته بند فسخ قرارداد داشت و بر این اساس با وجود مذاکرات انجام شده آماده حضور در فوتبال اروپایی بود. همچنین منتظر واریز مبلغ مورد نظر به حساب باشگاه برای موضوع ITC حسین زاده هستیم.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

زرندی در خصوص محمد نادری نیز گفت: باشگاه استقلال حدود دو ماه پیش با محمد نادری و مدیر برنامه هایش مذاکره کرد. نادری بازیکن ارزشمند و قابل احترامی است اما مدیر برنامه های او گفت منتظر پیشنهاد خارجی هستند. بر این اساس واگذاری باشگاه انجام شد و باشگاه پاسخ مثبتی دریافت نکرد. دو مدافع چپ فعلی این تیم نیز افراد ارزشمندی هستند و در مقاطعی از جمله در اردوی اخیر به تیم ملی دعوت شده اند.