بازگشت یکی از مجروحان متعدد گل گهر (عکس)


سرویس خبر شماره: 1987364
25 دسامبر 1402 در 3:51 ب.ظ.
1.9 هزار امتیاز خبر|

3نقطه نظر

میشل تی ورد پس از چند هفته مصدومیت آماده بازگشت به تیم پوشان سیرجانی است.

بازگشت یکی از مجروحان متعدد گل گهر (عکس)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، گل گهر در حالی فصل را در حالی آغاز کرد که مارینوس اوزونیدیس در بخش هجومی با کمبود بازیکنان هجومی حضور داشت اما در ادامه اضافه شدن بازیکنانی مانند روبرتو تورس و میشل تورده و البته عملکرد سعید سحرخیران باعث ایجاد تعادل شده است. . اردوگاه سیرجانی ها ایجاد شود.

بعد از شروع خوب گلگهر در مسابقات لیگ برتر، وقفه های طولانی باعث شد شاگردان اوزونیدیس از فرم ایده آل خود فاصله بگیرند و چند هفته به همین ترتیب برای آنها از دست رفت. البته با وجود اینکه در آن هفته ها یک شکست مقابل تراکتور داشتند اما 2 برد و 2 تساوی باعث شد سیرجانی ها 17 امتیازی شوند و با قرار گرفتن در رده هفتم با یک مسابقه 7 امتیازی از صدر جدول فاصله دارند. کمتر

اما آنچه در هفته های اخیر کادر فنی گلگهر را به شدت تحت تاثیر قرار داده مصدومیت چند بازیکن اصلی این تیم از جمله محسن فروزان، سامان فلاح، مهران گلزاری، مهدی تیکداری و میشل تی ورده است. در این میان مهران گلزاری پای خود را زیر چاقوی جراح گذاشت و به همین دلیل ماه ها از دسترس گل گهر دور ماند اما اوزنیدیس امیدوار است بقیه مصدومان نیز به زودی به تمرینات بازگردند.

1967455

عکس های منتشر شده از آخرین تمرین گل گهر که در زمین شماره 4 آزادی برگزار شد نشان می دهد که میشل تی ورد به عنوان یکی از بازیکنان مهم این تیم به تمرینات بازگشته و آماده رویارویی با آلومینیوم در اراک است. روز سه شنبه برگزار خواهد شد.

تی ورد که در دیدار با پرسپولیس به جمع دروازه بان اضافه شده بود در همان بازی یک گل به ثمر رساند اما توپ او با وجود عبور از خط دروازه توسط بیرانوند برگشت و داور متوجه نشد. او حالا امیدوار است بتواند مصدومیتش را پشت سر بگذارد و اولین گل لیگ برترش را برای گل گهر مقابل آلومینیوم به ثمر برساند.

عکس های جواد نادری پور

مجله اخبار فوتبال داخلی