بازگشت یک مدیر مشهور به جمع قرمزها / هواداران در سراسر جهان از رژیم غذایی شما خسته شده اند

نایتون از مالکیت فعلی یونایتد بر گلیزرها انتقاد کرد و گفت: “ما باشگاهی در بحران هستیم و همه می دانیم چرا. ما مالکیت ناکارآمد و بی فایده ای داریم که اطلاعات کمی در مورد فوتبال دارد.”

وی در پایان پیام خود به هواداران گفت: کنسرسیوم من آماده و منتظر است، بودجه تامین شده، سند پروپوزال در حال تهیه است و ارائه خواهد شد. ما هنوز منتظر حضور گروهبان بزرگ رتکلیف هستیم زیرا او همه مشکلات ما را حل خواهد کرد، اما تا زمانی که جیم بیاید کنسرسیوم من پیشنهادی ارائه خواهد کرد، من آن را تضمین می کنم.

وی در توضیح کلمه خصمانه افزود: این بدان معناست که باشگاه به طور رسمی برای فروش نیست، اما قصد من این است که به این مالکان یک پیشنهاد تجاری مشروع، محکم و مناسب ارائه کنم تا بگویم شما به پایان رسیده اید. . مسیر”. وقت رفتن است، وقت شما تمام شده است. و صادقانه بگویم، طرفداران در همه جا از رژیم غذایی شما خسته شده اند.”

قدرت پیشنهاد نایتون مشخص نیست، تاجر ادعا می کند که دارایی خالص حدود 5.8 میلیون پوند در مقایسه با 3.9 میلیارد پوند خانواده گلیزر است.

بازگشت یک مدیر مشهور به جمع قرمزها / هواداران در سراسر جهان از رژیم غذایی شما خسته شده اند

نایتون ادامه داد: همه ما برای فصل جدید هیجان زده هستیم اما وقتی عملکرد تیم مقابل برایتون را دیدیم به سرعت بادکنک هیجانی ما ترکید.

نایتون در سال 1992 هیئت مدیره شیاطین سرخ را ترک کرد تا کارلایل یونایتد را بخرد. پس از کم رنگ شدن موفقیت اولیه، او در سال 1997 هدایت تیم را بر عهده گرفت و تیمش از دسته دوم سقوط کرد. در اوایل دهه 2000، هواداران کارلایل علیه مالکیت او تجمع کردند و او سرانجام در ژوئیه 2002 باشگاه را به جان کورتنی فروخت.



سرویس اخبار فوتبال خارجی

مایکل نایتون 70 ساله بین سال های 1989 تا 1992 در هیئت مدیره یونایتد حضور داشت و به فکر بازگشت به اولدترافورد است.

باخت 2-1 یونایتد مقابل برایتون در روز یکشنبه تحت الشعاع اعتراض هوادارانی قرار گرفت که از خانواده گلیزر خواسته بودند تا آنجا را ترک کنند.

او درباره خود تظاهرات افزود: “این اجتناب ناپذیر است که هواداران از سر ناامیدی اعتراض کنند، چه کار دیگری می توانند انجام دهند تا ناامیدی خود را نشان دهند؟ تظاهرات عالی سازماندهی شده و مسالمت آمیز است که بسیار مهم است. هیچ کس از خشونت حمایت نمی کند. این تظاهرات مسالمت آمیز است. حامیانی که به سادگی می گویند ما تغییر می خواهیم؛ ترجیحاً ما خواهان تغییر رژیم هستیم.» بنابراین، بله، اعتراضات ادامه خواهد داشت، تا زمانی که تغییری صورت نگیرد، اجتناب ناپذیر است.

بازگشت یک مدیر مشهور به جمع قرمزها / هواداران در سراسر جهان از رژیم غذایی شما خسته شده اند

او گفت: «همه می‌دانند که ما به مالک جدیدی در این باشگاه نیاز داریم. هدف من است من پیشرفت خوبی دارم، هنوز با مردم صحبت می کنم، گارانتی های خوبی دارم و سرمایه خوبی دارم. ما در حال حاضر روی سند پیشنهاد کار می کنیم. “به یاد داشته باشید، این یک پیشنهاد خصمانه است.”