بازیکنان تاتنهام موافقند: کونته را زودتر اخراج کنند

جیمی کاراگر ستاره سابق لیورپول و کارشناس فعلی لیگ برتر انگلیس قبلا در توییتی مدعی شده بود که کونته این اظهارات را به قصد ترک لندن و تاتنهام در اسرع وقت انجام داده است.



مجله اخبار فوتبال خارجی

با وجود اینکه گفته می شود برخی از بازیکنان این تیم همچنان از سرمربی ایتالیایی حمایت می کنند و دوست دارند حداقل تا پایان قراردادش با او همکاری کنند، اما این شبهه ایجاد شده که آیا حامیان او به اندازه کافی در این تیم هستند یا خیر.

این مربی ایتالیایی در نشست خبری پس از این دیدار به شدت بازیکنانش را مورد حمله قرار داد و تمام مسئولیت این شکست را بر دوش آنها انداخت. او حتی مدعی شد که این مشکل عمیقاً در فرهنگ باشگاهی تاتنهام ریشه دارد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تاتنهام در حالی که 1-3 از ساوتهمپتون پیش افتاد نتوانست از برتری خود دفاع کند و با دریافت دو گل از این تیم انتهای جدولی به یک امتیاز بسنده کرد و این اتفاق کونته را به شدت عصبانی کرد.

بازیکنان تاتنهام منتظر برکناری قریب الوقوع آنتونیو کونته، سرمربی این تیم در روزهای آینده هستند.

بازیکنان تاتنهام موافقند: کونته را زودتر اخراج کنند

قرارداد او با تاتنهام در پایان این فصل به پایان می رسد اما روزنامه گاردین گزارش می دهد که بازیکنان این تیم انتظار دارند او خیلی زود کار خود را روی نیمکت تاتنهام به پایان برساند.

1831331


سرویس خبر شماره: 1896749
29 مارس 1401 @ 12:55 |
3.2 هزار |

1نقطه نظر

این روزنامه مدعی است بازیکنان تاتنهام می خواهند هر چه زودتر کونته را اخراج کنند و دیگر نمی خواهند با او همکاری کنند، زیرا از رفتار او به خصوص پس از هر شکست این تیم بسیار ناراحت و ناراضی هستند.